تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احترام به مقدسات و اتحاد مذاهب از مفاد پیام صلح عمان است

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ محمد بن سعید المعمری، معاون وزیر اوقاف عمان عصر امروز، 27 مهرماه طی سخنانی در سی‌وپنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی در تهران گفت: با وجود تلاش‌هایی که برای ایجاد تفرقه و فتنه‌انگیزی انجام می‌شود، برگزاری کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی در تهران اقدامی ارزشمند و خوشحال‌کننده است.

وی افزود: وزارت اوقاف و امور دینی عمان از جمله نهادهایی است که در زمینه تقویت همزیستی مسالمت آمیز، تفاهم، گفت‌وگو و مبارزه با تبعیض و تقویت اعتماد میان مردم تلاش می‌کند.

معاون وزیر اوقاف عمان تصریح کرد: احترام به مقدسات و انسانیت، مبارزه با تعصب و فرقه گرایی و همکاری و همبستگی میان مذاهب اسلامی و همچنین احترام متقابل از جمله مفاد پیام صلح عمان است.

وی در ادامه اهتمام به علم و دانش، آشنایی و شناخت یکدیگر و به رسمیت شناختن دیگران را سه راهبرد و رویکرد دولت عمان دانست و گفت: دولت عمان بر ضرورت تعامل مثبت و سازنده میان پیروان مذاهب و ادیان و ارتباط بر پایه علم و دانش تأکید دارد.

المعمری اظهار کرد: به رسمیت شناختن دیگران، تعامل براساس احترام متقابل و ارتباط میان پیروان ادیان و فرهنگ‌ها را تسهیل می‌کند.

وی تأکید کرد: به رسمیت شناختن دیگران به معنای تمرکز بر اشتراکات و دعوت به فهم متقابل است و سه راهبردی که ذکر شد، باعث تحقق صلح، امنیت، ثبات و تسامح در جهان می‌شود.

سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی که از امروز، 27 مهرماه از سوی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با موضوع «اتحاد اسلامی، صلح و پرهیز از تفرقه و تنازع در جهان اسلام» آغاز شده است تا دوم آبان ادامه دارد.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احترام به مقدسات و اتحاد مذاهب از مفاد پیام صلح عمان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..