تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قهرمانان کشتی ایران در جهان به استخدام آموزش و پرورش در می‌آیند

آموزش و پرورش تسهیلاتی برای قهرمانان کشتی ایران در جهان در نظر گرفته است. بر اساس تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش و فدراسیون کشتی، قهرمانان کشتی ایران در مسابقات کشتی اسلو به استخدام آموزش و پرورش در می آیند.

به گزارش رکنا، بر اساس تفاهم‌نامه وزارت آموزش و پرورش و فدراسیون کشتی، قهرمانان کشتی جهان در اسلو به استخدام آموزش و پرورش در می‌آیند.

علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش خطاب به علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی اظهار کرد: امسال شاهد بی‌نظیرترین، دیدنی‌ترین پر افتخارآفرین و پر مدال‌ترین کشتی‌ها انجام شد که تبریک می‌گوییم.

وی ادامه داد: کشتی یک ورزش برخاسته از فرهنگ کهن ما هست و با فاصله بسیار زیادی نسبت به بقیه ورزش‌ها در صدر است.

کاظمی با بیان اینکه آموزش و پرورش در حوزه ورزش سرمایه‌گذاری زیادی زیادی انجام داده است، است، اضافه کرد: کانون‌های ورزشی در سطح کشور فعال است.

مهرزاد حمیدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش نیز اظهار کرد: به دنبال تفاهم‌‌نامه‌ای که با فدراسیون کشتی در سال ۹۸ مبادله شد، همکاری خوبی را با فدراسیون کشتی آغاز کردیم که استعدادیابی، آموزش و پژوهش از آن جمله بود که در ۶ محور تفاهم‌نامه تنظیم و مبادله شد.

وی با اشاره به قهرمانی کشتی‌گیران در مسابقات جهانی گفت: آموزش و پرورش از نظر نیروی متخصص نیاز به این قهرمانان دارد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز گفت: کرونا تفاهم‌نامه ما با آموزش و پرورش را راکد نگه داشت و هیچکدام از بندها اجرایی نشد چون مدارس تعطیل بود.

وی با بیان کشتی، ورزش اول ایران است، افزود: کشتی مظلوم است و کمتر از ۵ درصد بودجه ورزش را به خود اختصاص می‌دهد.

دبیر با بیان اینکه یک میلیون و ۵۰۰ هزار جمعیت فعال کشتی داشتیم که اکنون به ۳۰ هزار نفر رسیده است، اظهار کرد: دست یاری به سوی آموزش و پرورش دراز کردیم و امیدواریم آموزش و پرورش پشت ما را خالی نگذارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قهرمانان کشتی ایران در جهان به استخدام آموزش و پرورش در می‌آیند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..