تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون دادستان کل کشور: اگر بر رفت‌وآمد مواد مخدر چشم می‌بستیم، یک جوان اروپایی سالم نمی‌ماند

معاون قضائی دادستان کل کشور گفت: اگر خدایی ناکرده می‌خواستیم بر رفت و آمد مواد مخدر چشم ببندیم، امروز در اروپا یکی از جوانان سالم نمی‌ماند.

به گزارش بولتن نیوز، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در نشست تخصصی «روند برنامه تحول راهبردی مبارزه با مواد مخدر و بررسی تحولات کشور افغانستان و پیامدهای آن در عرصه مبارزه» که در ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، اظهار کرد: تمام ظرفیت‌های قوه قضائیه در تهران و استان‌ها در کنار شما (ستاد مبارزه با مواد مخدر) است و عذری را در این زمینه نمی‌پذیریم.

رئیس کمیته‌های حقوقی و قضایی و مبارزه با بنیان‌های مالی قاچاقچیان مواد مخدر و روانگردان گردان‌ها و پولشویی ستاد مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: یکی از مشکلات مهم کشور در بعد آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر است، مقام معظم رهبری حداقل سه بار شخصا جلسه‌ای را با حضور مقامات و مسئولین اداره کردند که موضوع آن مواد مخدر بود.

وی افزود: اگر خدایی نکرده می‌خواستیم بر روی رفت و آمد مواد مخدر چشم ببندیم امروز در اروپا یکی از جوانان سالم نمی‌ماند.

عمرانی در بخش دیگر سخنان خود تاکید کرد: اگر برنامه‌های حرفه‌آموزی همراه با اردوگاه‌های ما نباشد به موفقیت نمی‌رسیم.

وی با اشاره به بافت مرکز تهران و محله شوش و بازار تهران، افزود: بارها به شهردار گفتیم بافت مرکز تهران زیر بازار را عوض کنیم. با حرف نمی‌شود این کارها را انجام داد، از دولت کریمه انتظار داریم در اولین فرصت جلسه ستاد به ریاست خودشان تشکیل شود. اگر به این جلسات اهمیت داده نشود همان شرایط تکرار می‌شود.

عمرانی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری درباره مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، تاکید کرد: حضرت آقا تایید داشتند کمر قاچاقچیان را بشکنید و استراتژیک ترین نحوه مبارزه نیز همین است چراکه ۸۰ درصد مبارزه با مواد مخدر باید مالی باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون دادستان کل کشور: اگر بر رفت‌وآمد مواد مخدر چشم می‌بستیم، یک جوان اروپایی سالم نمی‌ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..