تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آب معدنی‌های خارجی موجود در بازار تقلبی است

در شش ماهه گذشته هیچ گونه آب معدنی و آب آشامیدنی از مبادی گمرکی و به صورت رسمی وارد کشور نشده است.

آفتاب‌‌نیوز :

سید روح اله لطیفی، سخنگوی گمرک ایران در رابطه با وجود آب معدنی های گران قیمت در بازار بیان کرد: افراد متخلف برای فروش کالاهای غیرقانونی در صورتی که سود خوبی داشته باشد، انگیزه بیشتری پیدا می کنند.

او ضمن اشاره به اینکه این اتفاقات می تواند وسوسه ای برای کسانی باشد که سودای تخلف دارند، بیان کرد: نظارت دستگاه های مختلف نظارتی مانند سازمان قضا و دارو، سازمان تعزیرات و کنترل شبکه توزیع باید اتفاق بیفتد و دستگاه های مسئول پیگیری کنند و در نهایت از رسیدن این کالاها چه به صورت قاچاق و چه به صورت تقلبی جلوگیری کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آب معدنی‌های خارجی موجود در بازار تقلبی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..