تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان در 6 ماه نخست امسال

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ بر اساس اعلام بانک مرکزی 198.9 هزار میلیارد ریال تسهیلات در شش ماهه نخست امسال به شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت شده است.

طی شش ماهه منتهی به شهریور 1400 به 857 شرکت دانش‌بنیان معادل 198.9 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد که نسبت به شش ماهه 1399 معادل 102.6 درصد افزایش داشته است. بیشترین تسهیلات طی شش ماهه 1400 از سوی بانک‌های ملی به مبلغ 54.6 هزار میلیارد ریال، ملت به مبلغ 46.6 هزار میلیارد ریال و صادرات به مبلغ 39.8 هزار میلیارد ریال پرداخت شد.

شرکت های دانش بنیان ,

شرکت های دانش بنیان ,

منظور از تعداد شرکت‌ها در گزارش‌های پیش از مقطع دی ماه 1397 تعداد تسهیلات اعطایی به شرکت‌های دانش‌بنیان بوده است و از مقطع دی‌ماه 1397 تعداد شرکت‌ها فارغ از تعداد تسهیلات پرداختی منظور نظر است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان در 6 ماه نخست امسال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..