تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم | مسابقات قرآنی اوقاف در مرحله نیمه نهایی برگزار شد

به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، ۲۷ مهرماه، با اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: همزمان با هفته وحدت، مسابقات قرآنی اوقاف در مرحله نیمه نهایی برگزار و نفرات برتر استانی به مرحله نهایی اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه اسامی برگزیدگان مرحله نهایی بعد از تائید در مرکز اعلام خواهد شد، گفت: در مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآنی ویژه سازمان اوقاف و امور خیریه، ۷۵ قاری با هم رقابت کرده و در مرحله شهرستانی این مسابقات ۳۰۰ نفر در گروه‌های سنی بالای ۱۸ سال حضور داشتند.

ستوده اظهار کرد: خوشبختانه با بهره‌گیری از ظرفیت داوران بین‌المللی قضاوت شایسته‌ای در این مرحله از مسابقات انجام یافت و توانستند به مسابقات کشوری راه پیدا کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، ادامه داد: اردبیل، استانی پرآوازه و مهم در سطح مسابقات قرآنی و در رشته‌های مختلف بوده که امید می‌رود با داشتن چنین ظرفیت‌هایی در سطح کشوری نیز افتخارآفرین باشیم.

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه نیاز مبرم و اساسی بوده و در این زمینه نباید از هیچ تلاشی دریغ شود.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم | مسابقات قرآنی اوقاف در مرحله نیمه نهایی برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..