تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرپرست بنیاد ملی نخبگان منصوب شد

سرپرست حوزه ریاست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان منصوب شد.

به گزارش ایسنا، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در حکمی پرویز کرمی را به عنوان سرپرست حوزه ریاست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

«نظر به توانمندی، تعهد، تجربیات و سوابق ارزنده، جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان مشاور و سرپرست حوزه ریاست معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان منصوب می نمایم.

امید است با نهایت جدیت و سرلوحه قرار دادن منشور دولت سیزدهم در برنامه ریزی و مدیرت امور حوزه ریاست که از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است، موفق باشید. توفیق روز افزون جنابعالی را از خداوند متعال مسئلت دارم.

بدینوسیله از زحمات جناب آقای قاسم عرب و خدمات ایشان در دوران تصدی کمال تشکر بعمل می آید.»

پرویز کرمی در حال حاضر در سمت‌هایی چون سرپرست حوزه ریاست معاونت علمی، دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و رئیس ستاد اجرایی‌سازی سند ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم مشغول به فعالیت است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرپرست بنیاد ملی نخبگان منصوب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..