تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدال‌آوران بسیجی چهاردهمین لیگ علمی پایا در قم تجلیل شدند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،آیین تجلیل از دانش آموزان بسیجی مدال آور چهاردهمین لیگ علمی بین المللی پیشگامان ایران اسلامی (پایا) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در سالن اجتماعات خانه معلم استان قم برگزار شد.

در این مراسم محمدرضا موحد جانشین فرماندهی سپاه استان قم طی سخنانی گفت: به برکت خون مطهر شهدا و ایثار رزمندگان اسلام، امروز در چندین رشته علمی، جزو ۱۰ کشور برتر دنیا هستیم.

جانشین فرماندهی سپاه استان قم با اشاره به فراز‌هایی از بیانیه گام دوم انقلاب و فرمایش رهبر انقلاب که ما از قله‌های دانش عقب هستیم، افزود: افتخار آفرینی علمی دانش آموزان موجب افتخار و سربلندی ما هست و البته این را باید بدانیم که هنوز راه زیادی را تا رسیدن به قله‌های دانش در پیش داریم.

موحد تاکید کرد: جوانان و نوجوانان برای پیشرفت خود همواره نماز اول وقت و نیکی به پدر و مادر و نیز توجه به علم اندوزی، ورزش و عبادت را سرلوحه امور خود قرار دهند.

«علی اکبر شفیعی» مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان قم نیز گفت: لیگ علمی بین المللی پایا بزرگترین مسابقه گروهی از جهان اسلامی است که به همت سازمان بسیج دانش آموزی و مرکز دانش پژوهان خانه ریاضی هر سال در رشته‌های مختلف علوم انسانی تربیتی، تجربی، ریاضی، رایانه و کارآفرینی برگزار می‌شود.

او افزود: دانش آموزان بسیجی استان قم در این رقابت علمی سنگین، طی دو سال متوالی، رتبه‌های سوم و دوم را کسب کردند و امیدواریم سال تحصیل جاری به رتبه نخست پانزدهمین لیگ دست یابیم.

شفیعی با اشاره به اینکه هدف اصلی در رقابت پایا، ترویج علم و تحقیق و پژوهش در راستای تمدن نوین اسلامی است، عنوان کرد: ما دانش آموزان را در مسیر رقابت علمی سالم قرار می‌دهیم و آن‌ها ضمن کسب دانش، بهترین اندیشه‌ها را در زندگی خود تجربه می‌کنند.

او تصریح کرد: لیگ پایا زمینه‌ساز رشد علمی و فناوری دانش‌آموزان است و اگر امروز ما توانستیم پیشرفت‌هایی را کسب کنیم در سایه امنیتی است که از خون مطهر شهدا و ایثار رزمندگان اسلام به‌وجود آمده است. بسیج دانش آموزی استان قم سه موضوع آموزشی، پژوهشی و تربیتی را بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب در دستور کار خود قرار داده و ان شاءالله بتوانیم برای همه دانش موزان این زمینه را فراهم کنیم که به رتبه‌های کشوری دست یابند.

در پایان این مراسم، گروه علمی علیرضا فرامرزی‌فر، محمد اسدی، پارسا عطاران، محمدمهدی عاشوری و محمدماهان داوری خلج از دبیرستان آیت‌الله مشکینی ناحیه یک قم که توانستند در سال تحصیلی گذشته رتبه دوم کشوری چهاردهمین لیگ علمی پایا را در رشته علوم پایه کسب کنند، با اهداء لوح سپاس، مدال افتخار و هدیه نقدی مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین «علیرضا سقایی» فرمانده حوزه یک بسیج دانش آموزی و «میلاد نیک آزما» مسئول علمی این حوزه نیز تجلیل شدند.

در مرحله مقدماتی چهاردهمین لیگ علمی پایا، ۲۱۸ تیم از دانش آموزان بسیجی کل کشور شرکت کردند و ۸ تیم توانست به مرحله نیمه نهایی و ۴ تیم نیز به مرحله نهایی راه یابند و تیم پنج نفره دبیرستان آیت‌الله مشکینی قم توانست رتبه دوم از بین چهار تیم نهایی را از آن خود کند و صاحب مدال نقره شود.

در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان مدال آور پایا، «محمد صفاییان» مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قم و «علی مصباح» مسئول بازرسی ناحیه، «احمد فعله گری» جانشین فرماندهی ناحیه بسیج شهرستان قم و «علیرضا لو» مدیر بسیج اقشار ناحیه و خانواده‌های دانش آموزان برگزیده حضور داشتند.

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدال‌آوران بسیجی چهاردهمین لیگ علمی پایا در قم تجلیل شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..