تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری دوره آموزش فضای مجازی در تبریز

ساعت: 15:19 منتشر شده در مورخ: 1400/07/27 شناسه خبر: 1777521

مدیر مرکز فضای مجازی بسیج آذربایجان‌شرقی خبرداد؛

سیفی از برگزاری دوره آموزشی و توانمندسازی یک روزه رُکن ویژه شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی در تبریز خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، غلامرضا سیفی مدیر مرکز فضای مجازی بسیج آذربایجان‌شرقی هدف از برگزاری این دوره را بازآرایی ظرفیتهای نیروی انسانی جبهه انقلاب در فضای مجازی و توانمندسازی فعالان رسانه‌های اجتماعی بعنوان افسران جوان جنگ نرم و توجیه ماموریت‌های جهاد تبیین و جنگ روایتها در شرایط موجود استانی، ملی و بین‌المللی اعلام کرد.

وی با اشاره به حضور ۲۵۰ نفر از فعالان رسانه‌ای، کنش‌گران شبکه‌های اجتماعی، مدرسان سواد رسانه‌ای و تولیدگران محتوا از ۲۱ شهرستان آذربایجان‌شرقی در این دوره، گفت: اساتید ملی و مسئولان ارشد استانی برای سخنرانی در همایش‌ها، کارگاه‌ها و کلاسهای آموزشی این دوره حضور خواهند داشت.

سیفی افزود: دوره توانمندسازی و آموزشی رُکن فردا چهارشنبه بیست و هشت مهرماه در محل دانشگاه آزاد اسلامی‌تبریز برگزار خواهد شد و عناوین چون کار تشکیلاتی و جبهه‌سازی، جنگ شناختی و عملیات روانی، عملیات در رسانه‌های تعاملی، فن بیان و شیوه تدریس و آشنایی با نرم‌افزارهای تولید عکس‌نوشت و استوری‌موشن از جمله کلاس‌هایی است که برای شرکت کنندگان در این دوره برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری دوره آموزش فضای مجازی در تبریز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..