تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز تزریق واکسن آنفلوآنزا در اسفراین

ساعت: 14:57 منتشر شده در مورخ: 1400/07/27 شناسه خبر: 1777487

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسفراین خبر داد:

نادر نیک پرست از آغاز تزریق واکسن آنفلوآنزای انسانی در اسفراین خبر داد و گفت: الویت تزریق واکسن با کارکنان بهداشتی ، درمانی ، خدمات و انتظامات شاغل در بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر نیک پرست،معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسفراین در گفتگو با خبرنگار عصر اترک در اسفراین با بیان اینکه طبق دستورالعمل وزارت بهداشت تزریق واکسن آنفلوآنزا در اسفراین آغاز شد، اظهار کرد : با الویت اعلام شده، کارکنان بهداشتی ، درمانی ، خدمات و انتظامات شاغل در بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین با همکاری معاونت درمان علیه ویروس آنفلوآنزا  واکسینه شدند.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح  3 روز متوالی تیم های واکسیناسیون در بیمارستان مستقر و افراد را واکسینه کردند، افزود : مابقی همکاران حوزه درمانی که تاکنون این واکسن را دریافت نکرده اند می توانند به مرکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت : علاوه بر تیم های درمانی بیماران دیالیزی و هموفیلی نیز واکسن آنفلوآنزا را دریافت کردند و گروه مادران باردار نیز در مسیر واکسینه شدن هستند.

دکتر نیک پرست با بیان اینکه واکسن آنفلوآنزا ویژه گروه های هدف به صورت رایگان  تزریق می شود افزود :  برای دیگر افراد متقاضی واکسن به صورت محدود در داروخانه ها سطح شهر موجود است.

وی با توصیه به اینکه بهتر است بین تزریق واکسن کرونا و آنفلوآنزا  یک هفته فاصله باشد از مردم خواست تا قبل از رسیدن سرما این واکسن را تزریق کنند.

انتهای پیام/حسن آبادی 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز تزریق واکسن آنفلوآنزا در اسفراین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..