تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۴ کارگر قمی در طرح کوهنوردی سیمرغ حضور پیدا می‌کنند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، روح الله زارعی مسئول انجمن کوهنوردی کارگران قم در خصوص اجرای طرح سیمرغ در استان و کشور در رشته کوهنوردی گفت: این طرح ملی با همکاری فدراسیون ورزش کارگری، انجمن کوهنوردی کشور با حمایت شرکت معدن منگنز قم در استان به طور همزمان توسط ورزشکاران کوهنورد کارگر اجرا و به نام جامعه کارگری کشور ثبت خواهد شد.

مسئول انجمن کوهنوردی کارگران قم با اشاره به برنامه این صعود در قم و قدردانی از شرکت معدن منگنز به عنوان حمایت کننده افزود: در این برنامه که با همکاری هیات ورزشی کارگران و انجمن کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان صورت پذیرفت،۲۴ تَن از بهترین‌های کارگران کوهنورد از هیات‌های استانی انتخاب و در روز ۲۹ مهرماه جهت صعود به کوه برف انبار به منطقه اعزام خواهند شد.

زارعی در ادامه به تشریح اهمیت اثرگذاری ورزش بر ابعاد مختلف زندگی یک کارگر پرداخت و افزود: افزایش راندمان کاری، ارتقا سطح سلامت و ایجاد نشاط از خروجی‌های پرداختن به ورزش است و از تمامی کارگران استان دعوت می‌کنیم تا در برنامه‌های ورزشی حوزه کارگری مشارکت کنند.

مسئول انجمن کوهنوردی کارگران قم یادآورشد: انجام اصولی ورزش موضوع مهمی است که به آن تاکید داریم و در این راستا از ظرفیت کلیه هیات‌های ورزشی و انجمن‌های زیر مجموعه خود برای ارتقا ورزش و سلامت کارگران استان بهره خواهیم بُرد.

قله برف انبار در ۶۰ کیلومتری جنوب شهر قم و در باغ‌های جنوبی روستای فردو از توابع بخش کهک واقع شده است.

این رشته‌کوه از شمال به محدوده روستای فردو، از شرق به محدودهوسف، از غرب به محدوده رشته‌کوه پلنگ آبی و از جنوب به محدوده شهرستان دلیجان استان مرکزی منتهی می‌شود.

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۴ کارگر قمی در طرح کوهنوردی سیمرغ حضور پیدا می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..