تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترافیک مرسولات پستی قم در دوران کرونا ۱۶۰ درصد افزایش یافت

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،ابوالفضل باقری منش مدیرکل پست قم گفت: اواخر سال ۹۸ و هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا، پویش در خانه بمانید و از خانه خرید کنید، مطرح شد و با روی آوردن مردم به سمت خرید‌های اینترنتی، اقبال عمومی به سمت پست بیشتر شد.

مدیرکل پست قم با بیان این‌که اقبال عمومی باعث ۶ برابر شدن ترافیک در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ شد، اضافه کرد: رویکرد مردم از نامه و پاکت به سمت بسته و امانت تغییر یافت و کسب‌وکار‌های دیجیتالی که به طور عمده محصولاتشان لباس و کتاب بود، رونق یافت.

او ادامه داد: تغییر رویکرد به سمت اقتصاد دیجیتالی ترافیک پست را به‌صورت چشمگیر افزایش داد و همین مساله باعث افزایش زیرساخت‌های پستی از جمله کامیون‌ها و موتور‌های پست شد.

باقری منش عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا اداره کل پست قم هیچ روز تعطیلی نداشت، به‌ویژه بخش نامه‌رسان در روز‌های اوج شیوع ویروس کرونا که ادارات تعطیل بودند نیز فعال بود، تاکنون ۸۱ نفر از کارکنان پست قم مبتلا به کرونا شده‌اند.

مدیرکل پست قم بیان کرد: در بهمن‌ماه سال گذشته که نمایشگاه کتاب به‌صورت دیجیتالی برگزار شد، پست قم بعد از تهران، دومین استان بود که بالاترین ارسال مراسلات کتاب نمایشگاه را داشت و در این مدت ۸۰ هزار کتاب برای مخاطبان ارسال شد.

او افزود: کتاب‌های نمایشگاه کتاب تهران تا روستا‌های قم نیز ارسال شد.

باقری منش تصریح کرد: پست نشان داد در بخش فضا‌های مجازی و فناوری حرفی برای گفتن دارد و نگاهی که در گذشته به پست داشتیم، کاملا تغییر کرده است،در نمایشگاه کتاب قرآن نیز ۱۶ هزار مرسوله پستی از سوی شهروندان قمی سفارش داده شد.

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترافیک مرسولات پستی قم در دوران کرونا ۱۶۰ درصد افزایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..