تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳۰ هزار دانش‌آموز قمی فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی را ترویج می‌کنند

۱۰:۲۰ - ۲۷ مهر ۱۴۰۰

۷۹۳۴۸۷۹

۱۰:۲۰ - ۲۷ مهر ۱۴۰۰

۷۹۳۴۸۷۹

دانلود PDF

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش قم:

دانلود PDF

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، نشست هم‌اندیشی مسئولان اداره‌های کل منابع طبیعی و آبخیزداری و همچنین آموزش و پرورش قم به منظور افزایش تعامل‌های ۲ جانبه برگزار شد.

حمیدرضا زمانی رئیس اداره آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری قم، با تاکید بر اینکه این استان می‌تواند در زمینه جذب مروج و همیار دانش‌آموزی طبیعت پیشتاز باشد، بیان کرد: امیدواریم با مشارکت دستگاه‌های مختلف بتوانیم جمعیت همیاران را افزایش دهیم.

همچنین ناصر حمزه‌ای معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان عنوان کرد: در طرح همیار پلیس ۹۰ هزار دانش‌آموز را در استان عضو کردیم و با توجه به ظرفیت منابع طبیعی می‌توانیم در طرح همیاران طبیعت نیز بیش از ۳۰ هزار تَن را پوشش دهیم.

در پایان این نشست، محمد شعاعی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری قم با تاکید بر نقش و اهمیت دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور در ترویج فرهنگ منابع طبیعی بیان کرد: امیدواریم با گسترش آموزش‌ها بتوانیم به شیوه مطلوب از ظرفیت دانش‌آموزان بهره‌مند شویم.

بر اساس مباحث مطرح شده در این نشست، تا یک ماه آینده تفاهم‌نامه‌ای میان اداره‌کل آموزش و پرورش و اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری نوشته می‌شود که از جمله مفاد این تفاهم‌نامه کاشت نهال در اردوگاه‌های آموزش و پرورش، آموزش دانش‌آموزان در اردو‌های پرورشی، استفاده از شبکه آموزش دانش آموزان در راستای فرهنگ‌سازی منابع طبیعی و همچنین افزایش جمعیت همیاران طبیعت از میان دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳۰ هزار دانش‌آموز قمی فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی را ترویج می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..