تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستور ریاست جمهوری برای پیگیری برخورد نامناسب ماموران ناجا با دختر جوان

در این دستور که از سوی رئیس دفتر رئیس‌جمهور به وزیر کشور ارجاع شده، از وزیر کشور خواسته شده ضمن پیگیری مسئله نسبت به ارائه گزارش به ریاست جمهوری اقدام کند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور از وزیر کشور خواست به مسئله برخورد نامناسب ماموران ناجا با یک دختر رسیدگی کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پس از اینکه ویدئوی مربوط به برخورد سه مامور نیروی انتظامی با یک دختر جوان به طور گسترده در فضای مجازی منتشر و سبب واکنش کاربران فضای مجازی شد، حالا شنیده‌ها از صدور دستور پیگیری این مسئله از سوی ریاست جمهوری خطاب به احمد وحیدی وزیر کشور حکایت دارد.

در این دستور که از سوی رئیس دفتر رئیس‌جمهور به وزیر کشور ارجاع شده، از وزیر کشور خواسته شده ضمن پیگیری مسئله نسبت به ارائه گزارش به ریاست جمهوری اقدام کند.

پیش از این رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت، با تقبیح رفتار ماموران حاضر در صحنه، برخورد آن‌ها را غیرقابل قبول ارزیابی کرده و از برخورد انضباطی با آنان خبر داده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستور ریاست جمهوری برای پیگیری برخورد نامناسب ماموران ناجا با دختر جوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..