تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نهال گردو زودبازده چیست؟ + (راهنمای خرید و پرورش)

معرفی ارقام بهترین نهال گردو زودبازده

خوشبختانه از بین ارقام و نژادهای نهال گردو، ارقامی هستند که در دسته ‌بندی نهال ‌های گردوی زودبازده قرار می‌گیرند و در همان سال اول یا دوم بعد از کاشت، به بار می‌نشینند. این گیاهان خیلی زود شروع به باردهی می‌کنند و از همین روی، صرفه اقتصادی خوبی برای باغدار خواهند داشت. در سالیان اخیر، خرید نهال گردو زودبازده، بسیار طرفدار پیدا کرده است و متقاضیان زیادی، به دنبال خرید نهال و کاشت این ارقام هستند. نهال کاری؛ کار بسیار دشواری در کشاورزی و باغداری می باشد اما ما متخصص آن می باشیم.

در ادامه این گفتار، سه نوع از انواع نهال گردو زودبازده را به شما معرفی خواهیم کرد؛ پس با ما همراه باشید.

اولین نژاد نهال زودبارده، نهال گردو چندلر

نهال گردو چندلر، یکی از نژادهایی است که زود به بار می‌نشیند و در همان سال اول بعد از کاشت، محصول‌دهی خواهد داشت؛ از همین رو، صرفه اقتصادی آن بالاست و خرید آن، متقاضیان فراوانی دارد. به علاوه، هر درخت گردو از این رقم، در حدود 100 سال باردهی خواهد داشت و به همین دلیل، می‌توان آن را نوعی سرمایه‌گذاری طولانی مدت و پرسود دانست. گفتنی است که در سال هشتم بعد از کاشت، باردهی این نژاد به حداکثر خود می‌رسد.

نهال گردو زودبازده چیست؟ + (راهنمای خرید و پرورش)

نهال چندلر از ارقام پیوندی است و متعلق به قاره ی آمریکا می باشد و حدودا در سال 1980 میلادی وارد بازار فروش و خرید نهال گردو، شد. همین مسئله پیوندی بودن، تاثیر شگرفی بر محصولات آن داشته و کیفیت محصولات را تا حد زیادی، افزایش داده است. نه تنها کیفیت مغز گردوی چندلر در این رقم بالاست و مزه و رنگی بسیار دلپذیر دارد، بلکه میزان باردهی هر درخت نیز قابل توجه است.

به عبارتی سودی که توی خرید نهال گردو هست، تو خرید خونه فرمانیه نیست ! خرید اینترنتی نهال گردو و استعلام فیمت نهال گردو، امروزه پیش از پیش مورد استقبال باغداران و کشاورزان قرار گرفته است.

از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از نژاد نهال چندلر، می‌توان به زودبازده بودن آن اشاره کرد. علاوه بر باردهی سریع و زودهنگام، می‌توان به مقاومت آن در برابر آفات و بیماری‌ها و از همه مهم‌تر، مقاومت آن نسبت به سرما اشاره کرد. درخت گردو چندلر؛ نه تنها بسیار زودبازده است، بلکه از بهترین درخت‌های سردسیر نیز به شمار می‌رود و مقاومتش در برابر سرمای زودرس، بسیار بالاست.

دومین نهال گردو زودبازده، نهال گردو فرنور:

از دیگر انواع نهال گردو زودبازده، می‌توان به گردو فرنور اشاره کرد. نهال فرنور، نژادی است فرانسوی و البته پیوندی؛ از همین رو، می‌توان ادعا کرد که کیفیت محصول و میزان ثمر هر درخت، بسیار بالاست. باردهی درخت گردو فرنور بعد از گذشت یک سال آغاز می‌شود؛ لذا به‌خاطر همین ویژگی، بسیار مورد توجه باغداران و کشاورزان قرار گرفته است و برای کسب درآمد، سوددهی بسیاری دارد.

نهال گردو زودبازده چیست؟ + (راهنمای خرید و پرورش)

اما شاید بزرگ‌ترین نکته مثبت در نژاد نهال گردو فرنور، میزان باردهی آن باشد. گفتنی است که این رقم، خود از انواع نژادهای سردسیر به شمار می‌رود و مقاومت آن نسبت به سرمای زودرس، سرمای زمستانه و سرمای دیررس بهاره، بسیار بالاست. این نوع درخت گردو؛ زود شکوفه است و در سال دهم بعد از کاشت، می‌توانید در حدود 6 تن در هر هکتار برداشت داشته باشید؛ بعد از رسیدن درختان به بلوغ، این میزان به 7 تن افزایش پیدا می‌یابد.

محصول این درخت گردو فرنور نیز بسیار باکیفیت است؛ هر میوه از این درخت، حدود 13 گرم وزن دارد و بیش از 57 درصد از آن را مغز تشکیل داده است. به علاوه، پوست آن مانند نهال بادام، کاغذی می باشد. صحبت از انواع نهال بادام به میان آمد جالب است نقل بیانی از نهالستان گلد نهال به میان آوریم که معقتد اند: سود حاصل از خرید نهال بادام میتونه تصوراتت رو از کشاورزی تغییر بده ! پس با توجه به این ضرب المثل جالب، می توانید درکنار کاشت و پرورش نهال های گردو می توانید گوشه چشمی به خرید نهال بادام هم داشته باشید.

سومین نژاد از سری بهترین نهال گردو زودبازده، نهال گردو ژنوتیپ گلد نهال:

به عنوان آخرین عضو حاضر در این فهرست، می‌خواهیم به سراغ نژاد گردو ژنوتیپ گلد نهال برویم. نژاد ژنوتیپ نیز یکی از نژادهای زودبازده است و مثل دو رقم قبلی، بعد از حداکثر دو سال بعد از کاشت، باردهی آن آغاز شده و نهایتان بعد از گذشت 5 الی 7 سال، به اوج خود می‌رسد و به باور متخصصان، در حدود5 تن در هر هکتار، باردهی خواهد داشت؛ از همین رو، خرید نهال گردو ژنوتیپ گلد نهال، می‌تواند انتخابی بسیار هوشمندانه باشد.

درخت گردو ژنوتیپ؛ از آنجایی که در زمره ارقام پیوندی و اصلاح شده قرار می‌گیرد، باردهی بسیار خوبی دارد و از آن مهم‌تر، کیفیت محصول آن به شدت بالاست. درصد چربی آن نیز به گونه‌ای است که باعث شده برای انواع کاربری‌ها مناسب باشد. قیمت نهال گردو؛ این نژاد بسیار به صرفه است. به علاوه عمر اقتصادی هر درخت حاصل از آن نیز، در حدود 100 سال است.

خرید نهال گردو زودبازده از گلد نهال

در این گفتار، از انواع نژادهای زودبازده برای شما صحبت کردیم. نهال‌های زودبازده، نهال‌هایی هستند که بعد از گذشت نهایتا یک الی دو سال، به بار می‌نشینند و از همین روی، می‌توان گفت که برای کسب درآمد و سوددهی، بسیار مناسب هستند. اما نکته اصلی اینجاست که همه چیز، به کیفیت و قوت نهال بستگی دارد.

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت نهالستان گلد نهال، از قیمت انواع نهال گردو، اطلاع حاصل کنید، انواع مختلف نهال نه تنها برای این محصول، بلکه برای میوه‌های دیگر را نیز با هم مقایسه نمایید و در نهایت، سفارش خود را ثبت کرده و آن را در محل موردنظر خود تحویل بگیرید. مهم‌تر از همه، می‌توانید از مقاله‌ها و البته خدمات مشاوره این گروه نیز بهره‌مند شوید

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نهال گردو زودبازده چیست؟ + (راهنمای خرید و پرورش)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..