تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Poster Maker, Flyer Maker PRO 57.0 – برنامه ساخت پوستر و آگهی تبلیغاتی اندروید

Poster Maker, Flyer Maker PRO v57.0 – اپلیکیشن ساخت پوستر و آگهی تبلیغاتی اندروید
نسخه حرفه ای و کامل به ارزش 4.99 دلار برای اولین بار در سایت های ایرانی

Poster Maker, Flyer Maker PRO عنوان یک اپلیکیشن کامل و حرفه ای در زمینه ایجاد پوستر، آگهی و کارت های تبلیغاتی می باشد که توسط Photo Studio & Picture Editor Lab توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. برنامه فوق با داشتن مجموعه امکانات متنوع خود به کاربرانش اجازه می دهد تا از حداکثر خلاقیت شان استفاده کنند و پوستر های تبلیغاتی خاص خود را ایجاد نمایند. صد ها قالب از پیش تنظیم شده در دل این نرم افزار گنجانده شده است که متناسب با نیاز های خود به هر کدام از آن ها دسترسی خواهید داشت. برچسب ها و یا تصاویر مورد نظرتان را به قالب های موجود بیفزایید و آن ها را در سطح بسیار بالایی شخصی سازی کنید. سیستم لایه های چندگانه کمک می کند تا کاربران چندین نسخه شخصی سازی شده را ایجاد کرده و بدون کمترین مشکلی آگهی های خود را به صورت دلخواه شان استخراج نمایند. فونت های موجود قدرت انتخاب را بسیار بالا می برد و بهترین تجربه را در زمینه ساخت کارت های تبلیغاتی در اختیارتان قرار می دهد. بهتر است این نرم افزار خاص و پر امکانات را از دست ندهید و برای دریافتش با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Poster Maker, Flyer Maker PRO اندروید :

مجموعه ای متنوع از قالب های زیبای تبلیغاتی پشتیبانی از سفارشی سازی در سطحی بسیار بالا دسترسی به مجموعه ای از برچسب های مختلف نوشتن متن های خود با چندین فونت گوناگون تغییر پس زمینه از طریق گالری و یا تصاویر پیش فرض دو گزینه آندو و ردو برای بازگردانی در گونه تغییراتی ذخیره سازی خودکار تمامی ویرایش های انجام شده ایجاد چندین لایه به صورت مجزا اشتراک گذاری آسان نتایج خروجی با دوستان خود

اپلیکیشن Poster Maker, Flyer Maker PRO با داشتن قابلیت هایی متنوع و گزینه هایی گوناگون توانسته است با پرداخت درون شبکه 4.99 دلاری خود امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای و کامل آن را از وبسایت فارسروید دریافت نمایید.

Flyer Maker, Poster Creator,Card Designer PRO

تغییرات نسخه 57.0 - Stand out from the crowd Freehand drawing feature added. Explore Popular Templates & Event Templates easily. - Minor bug fixed and performance improved.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Poster Maker, Flyer Maker PRO 57.0 – برنامه ساخت پوستر و آگهی تبلیغاتی اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..