تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنگ خطر افزایش بستری بیماران کرونایی در سقز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، پروین خسروپور ییس شبکه بهداشت و درمان سقز اظهار داشت: هم اکنون در بیمارستان امام خمینی (ره)، ۷۳ بیمار کرونایی بستری هستند و هر روز مراجعات بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا به بیمارستان‌های سطح شهر در حال افزایش است.

او با بیان اینکه ۲۶ درصد جمعیت هدف ۲ دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند، افزود: تاکنون ۱۲۵ هزار نفر دز اول واکسن کرونا و ۵۸ هزار نفر دز دوم را دریافت کرده اند.

رییس شبکه بهداشت و درمان سقز با اشاره به اینکه روند واکسیناسیون مناسب است از مردم شهر‌ها و روستا‌های شهرستان خواست برای دریافت واکسن به مراکز تجمیعی و مراکز سلامت مراجعه کنند.

 خسروپور از والدین درخواست کرد با توجه به بازگشایی مدارس در آبان ماه، همراه کودکان بالای ۱۲ سال برای دریافت واکسن کرونا به مراکز تجمیعی و مراکز جامع سلامت فعال در سطح شهر مراجعه کنند.

او از شهروندانی که هر ۲ دز واکسن و یک دز را دریافت کرده اند و افرادی که برای واکسیناسیون مراجعه نکرده اند خواست که همچنان از ماسک استفاده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

رییس شبکه بهداشت و درمان سقز با بیان اینکه که در یک روز پنج هزار دز واکسن کرونا را در سقز تزریق کردیم، افزود: همچنان شاهد استقبال مردم و تسریع روند واکسیناسیون باشیم، چون در واقع تنها راه کاهش مرگ و میر، واکسیناسیون درصد بالایی از جامعه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا رسیدن به درصد مطلوب است.

انتهای پیام/ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنگ خطر افزایش بستری بیماران کرونایی در سقز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..