تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام استاندار قم به مناسبت هفته تربیت بدنی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، متن پیام بهرام سرمست،استاندار قم به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی به این شرح است: «۲۶ مهر تا دوم آبان» به‌عنوان هفته تربیت‌بدنی و ورزش نام‌گذاری شده است؛ ورزش در طول تاریخ بشر و به‌عنوان عامل نشاط، تندرستی و سلامتی همواره حائز اهمیت بوده است.

مقوله ورزش به‌عنوان یک پدیده سرشار از آثار و فواید سودمند در دین مبین اسلام نیز مورد توجه ویژه قرار داشته و در احادیث و روایات متعددی بر ضرورت اهتمام انسان به تربیت و نیرومندسازی جسم و روان با پرداختن به فعالیت‌های ورزشی و پرهیز از کسالت و کم‌تحرکی توصیه شده است.

امروزه و با گسترش زندگی‌های ماشینی به‌ویژه در دوران خانه‌نشینی شیوع کرونا، ورزش و فعالیت‌های بدنی یکی از نیاز‌های اساسی در جهت پیشگیری از بیماری‌ها و ارتقای سلامتی و افزایش روحیه نشاط، شادابی و طراوت محسوب می‌شود و در این راستا هفته تربیت‌بدنی و ورزش فرصت بسیار مغتنم و شایسته‌ای است که با بهره‌مندی از آن می‌توان زمینه را برای گسترش و نهادینه‌ سازی بیش از پیش فرهنگ ورزش در جامعه و ترغیب و تشویق گروه‌های مختلف سنی به‌ویژه سالمندان و بانوان به انجام فعالیت‌های منظم و مستمر ورزشی فراهم ساخت.

فرارسیدن هفته تربیت‌بدنی و ورزش را به عموم ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش و همه کسانی که سهمی را در توسعه، ترویج و تعالی ورزش استان قم دارند تبریک عرض نموده و توفیق و سربلندی روزافزون تلاش گران این عرصه را از درگاه ایزد منان خواستارم.

انتهای پیام /ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام استاندار قم به مناسبت هفته تربیت بدنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..