تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳۷ عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اهل تسنن هستند

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه ۳۷ عضو هیات علمی این دانشگاه اهل تسنن هستند، گفت: برخی از آنان پزشکان برجسته‌ای هستند که مردم فارغ از مذهب از خدمات آنها برای معالجه استفاده می‌کنند و در رشته خود جزو بهترین‌ها می باشند.

به گزارش بولتن نیوز، دکتر«محمودرضا مرادی» روز دوشنبه در مراسم بزرگداشت هفته وحدت که در مجتمع فرهنگی بوستان با حضور آیت الله «مصطفی علما» امام جمعه کرمانشاه و ماموستا «عبدالرحمن مرادی» امام جمعه اهل تسنن کرمانشاه، برگزار شد، افزود: همچنین از مجموع ۶ هزار و ۱۰۰ دانشجوی این دانشگاه، یک هزار و ۴۰۰ دانشجو، معادل بیس از ۲۰ درصد اهل تسنن هستند.

وی اظهار داشت: تعدادی از مدیران دانشگاه و چهار مدیر شبکه بهداشت و درمان استان در منطقه اورامانات از برادران اهل تسنن می باشند و همچنین حدود ۲۵ درصد از پرسنل شاغل در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی نیز اهل تسنن و یا اهل حق هستند که می تواند الگوی خوبی برای کشور باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکید کرد: ملاک در جامعه باید عمل صالح و کارآمدی قرار داده شود و فارغ از نگرش مذهبی از خدمات این عزیزان استفاده شود.

وی در ادامه گفت: توسعه به زیرساخت ها و منابع متعدد اقتصادی، اجتماعی، زیرزمینی و انسانی بستگی دارد اما مهمترین آن منابع انسانی است که از آن به عنوان «سرمایه انسانی» نام برده می شود که در بسیاری از کشورهای توسعه یافته از آن در جهت تولید ثروت استفاده می کنند.

مرادی افزود: سازمان بهداشت جهانی در تعریفی انسان سالم را محور توسعه پایدار می داند که نه تنها از نظر جسمی بلکه از نظر روانی، اجتماعی و مذهبی نیز سالم باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: این استان دارای تنوع قومی، مذهبی و نژادی متعددی است که فارغ از هر مذهب و گویشی و بدون تفرقه در کنار هم با همدلی زندگی می کنند که در نوع خود در کشور کم نظیر است.

هفته وحدت فاصله میان ۱۲ ربیع‌الاول سالگرد میلاد پیامبر اسلام (ص) بنابر روایات اهل سنت، تا ۱۷ ربیع‌الاول تاریخ ولادت حضرت محمد (ص) بنابر روایات شیعه است. هفته وحدت در سال ۱۳۶۰ توسط امام خمینی (ره) به این نام شناخته شد.

استان کرمانشاه دارای ۲ میلیون نفر جمعیت است که بیش از ۲۳ درصد آنها را برادران و خواهران اهل تسنن تشکیل می دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳۷ عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اهل تسنن هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..