تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم تحلیف شورای شهر دستجرد برگزار شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی شهر دستجرد امروز  با حضور فرماندار قم برگزار شد.

در این مراسم اعضای شورای شهر دستجرد برای دوره ۴ ساله خدمت سوگند یاد کردند.

در مراسم تحلیف شورای شهر دستجرد اعضای هیئت رئیسه این شهر در فرمانداری قم انتخاب شدند و  حجت الله ابوالحسنی به عنوان رئیس، عباس زینعلی ،نایب رئیس و  مهدی اسکندری به عنوان منشی انتخاب شدند.

فرماندار قم در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های توسعه این شهر گفت: شهر دستجرد به عنوان کانون بوم گردی استان قم می‌تواند باعث اشتغال زایی و ثروت آفرینی شود.

حیدری با تاکید بر ضرورت هماهنگی و همکاری‌ها برای توسعه و آبادانی گفت: اتفاق و همدلی ارکان شورای شهر موجب توسعه و پیشرفت شهر و بر عکس تفرقه و اختلاف زمینه عقب ماندگی و توسعه نیافتگی شهر را رقم خواهد زد.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم تحلیف شورای شهر دستجرد برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..