تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۱۹ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس قم و تهران کشف شد

۱۵:۵۸ - ۲۶ مهر ۱۴۰۰

۷۹۳۴۱۱۳

۱۵:۵۸ - ۲۶ مهر ۱۴۰۰

۷۹۳۴۱۱۳

دانلود PDF

دانلود PDF

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم گفت: در پی همکاری با پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران و پیگیری‌های اطلاعاتی بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر، مشخص شد فردی با یک دستگاه خودرو پژو پارس قصد دارد محموله مواد مخدر را از جنوب کشور به تهران منتقل کند.

 فرمانده انتظامی استان قم با بیان این‌که رسیدگی به موضوع بلافاصله در دستور کار قرار گرفت، اضافه کرد: با حصول اطمینان از وجود مواد مخدر در خودرو موصوف، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در عوارضی کاشان به قم خودرو را مشاهده و توقیف کرده و متهم را دستگیر کردند.

سردار میرفیضی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از داخل خودرو، مقدار ۱۱۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفافه و مقدار ۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع مرفین کشف کردند.

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۱۹ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس قم و تهران کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..