تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حواشی صوت مداح تبریزی

ساعت: 11:48 منتشر شده در مورخ: 1400/07/26 شناسه خبر: 1777067

انتشار فایل صوتی یکی از مداحان تبریزی که در آن ظاهرا به اهالی هنر خصوصا تئاتر توهین کرده است موجی از انتقادات و حواشی را در فضای مجازی به همراه داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج؛ از روز گذشته صفحات فضای مجازی مردم تبریز مملو از حواشی اظهارات جنجالی یکی از مداحان شهر است. ابراهیم رهبر، از مادحین با سابقه تبریز گویا در یکی از جلسات هفتگی هیئت خود، درباره آداب حضور در مجلس امام حسین(ع) در بخشی از سخنانش به اهالی هنر خصوصا تئاتر توهین علنی و آشکار کرده است.

فایل صوتی او در فضای مجازی دست به دست می‌شود و همین اظهارات موجی از واکنش‌ها را به همراه داشته است. بسیاری از هنرمندان و بازیگران تئاتر این سخنان را دور از شان هنر، مداح اهل بیت و مجلس امام حسین(ع) دانسته اند. واکنش‌ها به سخنان توهین آمیز آقای رهبر در بین هنرمندان تبریزی تند بوده است.

مداح تبریزی پس از انتشار فایل صوتی و انتقاد گسترده در فضای مجازی، ساعاتی پیش با انتشار بیانیه‌ای گفته است: این فایل صوتی به صورت کاملا ناشیانه‌ای تقطیع شده و مربوط به چند سال پیش است. آقای رهبر همچنین در بیانیه خود نوشته است، هیئتی که در آن مداحی می‌کند همواره میزبان هنرمندان بوده است. او در پایان بیانیه خود تقطیع سخنان را کاری غیر اخلاقی و ناجوانمردانه دانسته است.

بیاینه ابراهیم رهبر پس از انتشار نیز با واکنش‌هایی همراه بود. برخی دیگر از هنرمندان این بیانیه را نادرست دانسته و خواستار عذرخواهی وی شده و گفته اند کار سختی نیست که بجای فرار رو به جلو، عذرخواهی ساده انجام داد. برخی دیگر نیز گفته اند منتظر پخش فایل صوتی غیر تقطیع شده هستیم تا مشخص شود که آیا توهینی صورت گرفته است یا خیر.

چه این این فایل صوتی مربوط به گذشته باشد یا روزهای اخیر و چه تقطیعی در کار باشد یا نه، ایجاد دوقطبی در موضوعات مختلف همواره باعث رنجش خاطر و اختلاف است. گویا در این موضوع نیز برخی از طرفداران بی منطق و تندرو هر دو طرف مورد بحث، قصد دارند از آب گل آلود ماهی گرفته و به اختلاف پیش آمده دامن بزنند هرچند که در صورت اثبات واقعی بودن سخنان مداح تبریزی، عذرخواهی و دلجویی از اصحاب هنر اولین و بدیهی ترین اقدام به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حواشی صوت مداح تبریزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..