تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Dream Hospital 2.2.3 – بازی شبیه سازی سرگرم کننده بیمارستان رویایی اندروید!

Dream Hospital v2.2.3 – بازی سرگرم کننده بیمارستان رویایی اندروید
یک عنوان شبیه سازی سرگرم کننده و محبوب برای اندروید
تست شده با اجرای آنلاین

Dream Hospital – Health Care Manager Simulator بازی محبوب و سرگرم کننده تحت عنوان “بیمارستان رویایی” از Lab Cave Games برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست. در بازی شبیه ساز فوق العاده زیبای Dream Hospital – Health Care Manager Simulator شما به عنوان یک هیئت مدیره بیمارستان و مراکز پزشکی ظاهر می شوید، فردی که قرار است با ایجاد و مدیریت بیمارستان در شهرهای مختلف به عنوان یک سرمایه گذار معروف و پولدار ظاهر شود! برنامه ریزی کارها، مدیریت مسائل مربوط به تجارت، بررسی و اطمینان برروی کیفیت خدمات، استخدام کارکنان و مدیریت برروی همه بخش ها از جمله کارهایی هست که شما باید به همه ان ها توجه ویژه ای داشته باشید. همانند دنیای واقعی مدیریت یک بیمارستان بر عهده شما قرار میگیرد و در یک دنیای خاص برای روزها سرگرم خواهید بود. اگر از علاقه مندان به بازیهای مدیریتی هستید بدون شک Dream Hospital – Health Care Manager Simulator  با یک طراحی و ساخت خوب نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان کردن را دارد.

Dream Hospital - Health Care Manager Simulator

بازی Dream Hospital – Health Care Manager Simulator تا به امروز هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را کسب کند که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه اش را برای دانلود عرضه نموده ایم. شما قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلودش از سرورهای پرسرعت سایت بکنید.

توجه : در صورت آماده شدن مود برای ورژن جدید، به جعبه دانلود اضافه می گردد.

تغییرات نسخه 2.2.3 تغییراتی در دسترس نیست!

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Dream Hospital 2.2.3 – بازی شبیه سازی سرگرم کننده بیمارستان رویایی اندروید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..