تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حماس ترور آزاده سوری در جولان اشغالی را محکوم کرد

جنبش مقاومت اسلامی حماس با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی، شهادت مدحت صالح، آزاده سوری را محکوم کرد. او به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی هنگام بازگشت به خانه‌اش در منطقه عین التینه در مجاورت شهرک مجدل شمس در جولان اشغالی به شهادت رسید.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اینترنتی حماس، در این بیانیه آمده است که شهید مدحت صالح، یک مبارز علیه رژیم اشغالگر و مخالف الحاق جولان به اسرائیل بود و بر وحدت ملت و سرزمین سوریه تأکید داشت و 12 سال در اسارت دشمن صهیونیستی بود.

این جنبش بیان کرد که ترور این آزاده سوری، بیانگر ذهنیت مبتنی بر قتل، ترور و جنایت دشمن صهیونیستی است.

در این بیانیه آمده است که این جنایت شنیع، هرگز مقاومت و پایداری ساکنان جولان اشغالی در برابر طرح‌ها و توطئه‌های دشمن صهیونیستی را متوقف نخواهد کرد.

مدحت صالح آزاده سوری روز گذشته در منطقه عین التینه در نزدیکی مجدل شمس، به ضرب گلوله اشغالگران اسرائیلی به شهادت رسید.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حماس ترور آزاده سوری در جولان اشغالی را محکوم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..