تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خیران گردشگری قم تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، در مراسمی با حضور استاندار از مدیران تأسیسات گردشگری قم که در ایام شیوع  کرونا در اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه به رزمایش کمک‌های مومنانه پیوستند،تجلیل شد.

علیرضا ارجمندی،مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم در این آیین گفت:با وجود آن‌که گردشگری در ایام کرونا زمین‌گیر و لطمات زیادی به این صنعت وارد شد اما بسیاری از مدیران مجتمع‌های گردشگری و واحد‌های اقامتی استان در انجام خدمت به مردم از هیچ گونه اقدامی فروگذاری نکردند.

او  افزود: ستایش از کار نیک و  تجلیل از نیکوکاران صنعت گردشگری باید فرهنگ‌سازی شود تا این اقدام نهادینه شود و امتداد پیدا کند.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم  تصریح کرد: در ایام کرونا ۲۰ هزار نیروی شاغل در تأسیسات گردشگری قم بیکار شدند که حمایت و پشتیبانی از آنان کار سترگی بود که به همت خیران گردشگری  به درستی انجام شد.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خیران گردشگری قم تجلیل شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..