تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت واکسیناسیون دانش آموزان قمی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، دکتر محمدرضا قدیر،رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در ارتباط با بخش خبری ۱۸ و۳۰ دقیقه سیمای مرکز قم گفت:تاکنون بیش از ۴۸ درصد دانش آموزان استان   واکسینه شده اند.

او با اشاره به فراهم بودن امکان تزریق واکسن به دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال با دو واکسن پاستوکووک و سینوفارم گفت: با توجه به این که ایمنی واکسن دو هفته بعد از تزریق دُز دوم فراهم می‌شود برای بازگشایی مدارس در دو مقطع اول و دوم متوسطه باید در اسرع وقت دانش آموزان نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

قدیر افزود: واکسیناسیون اجباری نیست، ولی برای فراهم بودن شرایط بازگشایی مدارس نیازمند واکسیناسیون هستیم.

دکتر قدیر با بیان این که تاکنون در مجموع بیش از ۹۵۰ هزار دُز واکسن در دو نوبت اول و دوم در استان تزریق شده است، گفت: ۶۲درصد جمعیت بالای ۱۸ سال نیز در این مدت واکسینه شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید بر لزوم واکسینه شدن ۸۰ درصد جمعیت استان برای جلوگیری از موج‌های بعدی کرونا گفت: برای در امان ماندن از شیوع مجدد کرونا باید ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، پرهیز از شرکت در تجمعات و زدن ماسک ،نسبت به تزریق واکسن اقدام کرد.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت واکسیناسیون دانش آموزان قمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..