تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بال گشودن پرندگان شکاری در تالاب بهشت معصومه قم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، طیب احمدی، رئیس اداره حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت:قطعه پرنده از انواع شکاری و یک قطعه پرنده آبزی در منطقه تالاب بهشت معصومه قم رهاسازی شدند.

او افزود: این پرندگان شامل ۴ قطعه سارگپه پابلند و یک قطعه کورکور سیاه، عقاب صحرایی، عقاب طلایی، دال سیاه و اردک بلوطی بودند که پس از تیمار و نگهداری و بعضی نیز گذراندن طی دوره درمان به دامان طبیعت بازگشته اند.

رئیس اداره حیات وحش اداره کل محیط زیست قم گفت: پرندگان آسیب دیده در طبیعت که توسط شهروندان به این اداره کل تحویل داده شده و یا پرندگانی که از متخلفان کشف و ضبط می‌شوند، پس از تیمار و نگهداری توسط دوستداران طبیعت و محیط زیست و اطمینان از سلامت آن‌ها در طبیعت رهاسازی می‌شوند.

او با اشاره به شروع فصل مهاجرت پرندگان و احتمال افزایش مشاهده پرندگان آسیب دیده در مناطق شهری گفت: شهروندان می‌تواند گزارش‌های خود از هرگونه تخلف در حوزه شکار و صید، نگهداری و خرید و فروش جانوران وحشی را با شماره تلفن ۳۲۶۰۲۹۸۱ و ۳۶۲۰۷۲۹۹ در میان بگذارند.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بال گشودن پرندگان شکاری در تالاب بهشت معصومه قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..