تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری باند ۶ نفره سارقان دوچرخه در قم

۱۹:۵۱ - ۲۵ مهر ۱۴۰۰

۷۹۳۳۰۱۵

۱۹:۵۱ - ۲۵ مهر ۱۴۰۰

۷۹۳۳۰۱۵

دانلود PDF

دانلود PDF

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سرهنگ مرادحسین جعفریان، فرمانده انتظامی شهرستان قم با اشاره به بازداشت اعضای باند ۶ نفره سرقت دوچرخه در قم گفت: از این باند سرقت، ۳۲ دستگاه دوچرخه، دو دستگاه خودرو شامل پراید و تیبا، چند دستگاه جوش و سنگ فرز به ارزش حدود ۵۰۰ میلیون تومان کشف شد.

او با اشاره به این که اعضای این باند پس از سرقت، دوچرخه‌ها را در ساختمان نیمه کاره‌ای در منطقه قلعه کامکار پنهان می‌کردند، افزود: سارقان پس از تغییر رنگ، دوچرخه‌ها را از طریق مال‌خر یا شبکه‌های اجتماعی می‌فروختند.

سرهنگ جعفریان افزود: مالباختگان می‌توانند برای پیگیری پرونده خود به کلانتری ۱۶ واقع در میدان مفید، بلوار شهید کریمی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری باند ۶ نفره سارقان دوچرخه در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..