تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه خانم بازیگر جوان برای مهربانی

به گزارش رکنا، جوانه دلشاد بازیگر جوان سینما وتلویزیون ایران عکس جدیدی از خود منتشر کرد و اینطور نوشت:

جوانه دلشاد

اگر کمی مهربان تر بودیم

چیزی از دست نمی دادیم

جوانه دلشاد کیست؟

جوانه دلشاد

جوانه دلشاد در بیستم شهریور 1369 دریک خانواده 5 نفره در رشت متولد شده اسـت. او یک خواهر متاهل بـه نام جیران دلشاد دارد و تنها برادرش فوت کرده اسـت. جوانه دلشاد دارای مدارک لیسانس شیمی از دانشگاه رشت و لیسانس کارگردانی از دانشگاه تهران می‌باشد.

او در در سریال حوالی پاییز به کارگردانی حسین نمازی و تهیه‌کنندگی سعید پروینی در نقش دختری بـه نام عاطقه کـه دوست صمیمی شیوا اسـت نقش آفرینی کرد.

جوانه دلشاد از مجموع 8 اثری کـه در کارنامه دارد، در 6 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال حوالی پاییز، سریال بازگشت، سریال همسایه‌ها، سریال در حاشیه، سریال ویلای مـن و سریال شوخی کردم نام‌های ودر 2 اثر در سینما با نام‌های فیلم سرکوفت و فیلم آخری ن بار کی سحر را دیدی؟ بازی کرده اسـت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه خانم بازیگر جوان برای مهربانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..