تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا ایرانی‌ها به الهام علی‌اف استاندار باکو می‌گویند؟ (ویدئو)

واکنش کارشناس آذربایجانی در برنامه تلویزیونی

آذربایجان و شخص علی‌اف، این روزها با ناامن کردن خطوط مرزی و اظهارات بی‌اساس باعث ایجاد تنش‌های تازه‌ای در منطقه شده است. واکنش مردم ایران به لفاظی‌ها الهام علی‌اف و استاندار صهیونیست باکو خواندن وی در شبکه‌های مجازی حالا خشم کارشناس سیاسی تلویزیون این کشور را درآورده است.

گروه بین‌الملل: الهام علی‌اف رئیس‌جمهور آذربایجان و برخی مقامات این کشور، مدتی‌ است از خط قرمزهای دیپلماتیک عبور کرده و اقدام به جوسازی‌هایی علیه ایران کرده‌اند. وی اخیراً مدعی شده است که «ارمنستان با کمک ایران مواد مخدر به اروپا قاچاق می‌کرده است.»

به گزارش بولتن نیوز، وی همچنین گفته بود که آذربایجان از ایران خواسته که کامیون‌ها وارد خاک قره‌باغ نشوند: «ما کنترل جاده‌ای را از طریق سرزمین (جمهوری) آذربایجان آغاز کردیم و ارسال کامیون‌های ایران به منطقه قره‌باغ متوقف شد».

این دست اظهارات و شاخ‌وشانه کشیدن‌های کشور کوچک جمهوری آذربایجان که کمتر از صدسال قدمت دارد و پیش‌تر جزوی از خاک ایران بوده، داد بسیاری از ایرانی‌ها را درآورده است. بسیاری از آن‌ها که به تفکر ایران‌شهری باور دارند، این اظهارات را نتیجه تحریک و حمایت اسرائیل و دیگر دولت‌ها از مقامات باکو می‌دانند.

واکنش مردم ایران به لفاظی‌ها الهام علی‌اف و استاندار صهیونیست باکو خواندن وی در شبکه‌های مجازی اما بسیار خواندنی است. نباید اجازه داد که قلدرمآبی امثال علی‌اف و لفاظی‌های بی‌پایه او، خم به ابروی همدلی و همبستگی مردم ایران زیر پرچم مقدس ایران و تفکر ایرانشهری بیاورد.

ارمنستان و جمهوری آذربایجان سال گذشته بر سر منطقه قره‌باغ کوهستانی یک جنگ ۴۴ روزه را تجربه کردند و با میانجیگری روسیه، این جنگ با توافق آتش‌بس پایان یافت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا ایرانی‌ها به الهام علی‌اف استاندار باکو می‌گویند؟ (ویدئو)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..