تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جودوکار قمی پدیده رقابت‌های قهرمانی کشور شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محمدحسن سالاری رئیس هیات جودو قم گفت: تیم جودو جوانان استان در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی مانند تیم نوجوانان قم نتایج موفقی بدست آورد.

رئیس هیات جودو قم  با اشاره به تکرار مدال طلای وزن ۹۰ کیلوگرم جودوی قهرمانی کشور توسط محمدجواد محبی ورزشکار آینده دار قمی، اضافه کرد: تیم جوانان قم با کسب یک مدال طلا توسط محمد جواد محبی پدیده این رقابت‌ها که در رده سنی نوجوانان نیز موفق به کسب مدال طلا شده بود در جایگاه هفتم کشور ایستاد.

سالاری عملکرد درخشان این جودوکار خوش آتیه قمی را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: محبی از سوی آرش میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران به عنوان پدیده مسابقات تجلیل شد.

گفتنی است در رویدادی بی سابقه در جودوی استان، جودوکاران نوجوان قم نیز در مسابقات قهرمانی کشور مقام سوم تیمی را از آن خود کردند. تیم جودو نوجوانان استان قم در این رقابت‌ها موفق به کسب یک مدال طلا و ۲ برنز شد.

این رقابت‌ها در ۲ رده سنی نوجوانان و جوانان به دو مدت ۴ روز در ورزشگاه جهان پهلوان تختی تهران برگزار شد. ابوالفضل قاسمی در وزن منفی ۵۰ کیلوگرم و ابوالفضل محبی در وزن منفی ۸۱ کیلو گرم رقابت‌های نوجوانان موفق به کسب مدال برنز شدند و محمدجواد محبی مدال طلای این وزن را نیز از آن خود کرده بود.

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جودوکار قمی پدیده رقابت‌های قهرمانی کشور شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..