تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود EarthQuake PRO 17.0.0 – برنامه جهانی مانیتورینگ زمین لرزه مخصوص اندروید

EarthQuake PRO v17.0.0 – اپلیکیشن جهانی مانیتورینگ زمین لرزه مخصوص اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 1.99 دلار تقدیم شما کاربران محترم

زمین لرزه یکی از حوادث طبیعی است که به طور قطع می توان گفت که تمامی انسان ها از آن ترس دارند. گرچه با گذشت زمان و پیشرفت توانایی های انسان در مقابله با آن خسارات ناشی از زمین لرزه کمتر و کمتر می شوند اما همیشه خطر خود را دارد. EarthQuake PRO عنوان یک اپلیکیشن بی نظیر برای مانیتورینگ هوشمند زلزله در سراسر جهان می باشد که توسط Francesk Xhaferri منتشر شده است. این نرم افزار با برخورداری از توانایی خاص خود به کاربرانش کمک می کند تا به راحتی هر چه تمام تر زمین لرزه ها را در سراسر جهان مشاهده کنند و بدانند که شدتش به چه میزان بوده است. تمامی اطلاعات نمایش داده شده توسط این استارت اپ به صورت مداوم به روز می شود و کمک می کند تا حتی به تاریخچه ای بر اساس روز ها دسترسی داشته باشید. شاید بتوان یکی از برترین امکانات موجود در ارث کوئیک را هشدار های هوشمندش در رابطه با زلزله و سونامی دانست ؛ به گونه ای فناوری موجود به صورت هوشمندانه تمامی شرایط را بررسی می کند و بر اساس معیار هایش هشدار ها را برای کاربران در سراسر جهان ارسال می کند. بهتر است این برنامه فوق العاده را از دست ندهید و برای دریافتش با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه EarthQuake PRO اندروید :

نمایش نقشه ای از جهان به صورت تعاملی لیست همیشه به روز زلزله ها در نقاط مختلف جهان مشاهده صفحات تکتونیکی محسابه دقت عمق زمین لرزه ها دریافت هشدار هوشمند زمین لرزه و سونامی استفاده از اسمارت فون به عنوان لرزه نگاری مشاهده آمار وقایع گذشته و نظارت در زمان واقعی گزارش زمین لرزه هایی که شما احساس کردید به اشتراک گذاری نظر و تجربه خود با دیگر کاربران

اپلیکیشن EarthQuake PRO  با بهره مندی از امکانات و توانایی های خاص خود توانسته است تا با قیمت 1.99 دلاریش امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از سرور های پر سرعت سایت فارسروید در ایران دریافت نمایید.

EarthQuake PRO

تغییرات نسخه 17.0.0 - Improvements and bug fixes;

نقد و بررسی ها 1

5

5 4 3 2 1



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود EarthQuake PRO 17.0.0 – برنامه جهانی مانیتورینگ زمین لرزه مخصوص اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..