تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود بازار مسکن به فاز سردرگمی / محیط زیست قم قربانی چالش های مدیریتی

۰۹:۲۱ - ۲۵ مهر ۱۴۰۰

۷۹۳۲۰۷۴

۰۹:۲۱ - ۲۵ مهر ۱۴۰۰

۷۹۳۲۰۷۴

دانلود PDF

نیم صفحه نخست روزنامه‌های استان قم؛

دانلود PDF

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،تصاویر صفحه نخست برخی از روزنامه‌های استان قم، امروز یکشنبه بیست و پنجم مهرماه ۱۴۰۰ را با تیتر‌ها و عناوین مختلف مشاهده می‌کنید.

روزنامه شاخه سبز با انتخاب تیتر ورود بازار مسکن به فاز سردرگمی به معاملات مسکن در پاییز کاهش یافت اشاره کرده است،روزنامه ایمان با انتخاب تیتر محیط زیست قم قربانی چالش های مدیریتی به تخریب بستر رودخانه قمرود مانع نجات دشت مسیله شده است اشاره کرده است،روزنامه گویه با انتخاب تیتر ۱۶ طرح بزرگ و شاخص در قم به بهره برداری می‌رسد به افتتاح وبهره برداری طرح های بزرگ وشاخص قم اشاره کرده است.

روزنامه شاخه سبز

روزنامه ایمان

روزنامه گویه

روزنامه اقتصاد اینده

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود بازار مسکن به فاز سردرگمی / محیط زیست قم قربانی چالش های مدیریتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..