تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سبز و بنفش ! (گفت و شنود)

گفت: مگر طرح «محرمانه بودن اموال مسئولین» سال ۹۴ و در زمان ریاست مرحوم‌ هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص تصویب نشده بود؟
گفتم: بر منکرش لعنت ! همه اسناد و گزارش‌ها و خبرهای آن موجود است.
گفت: پس این روزنامه‌های زنجیره‌ای و مدعیان اصلاحات چه می‌گویند و چرا اصرار دارند این طرح را به مجلس کنونی نسبت بدهند؟! مثلاً یادشان رفته که آقای نوبخت در پاسخ به اعتراض خبرنگاران به این طرح گفته بود؛ حالا چه لزومی دارد که مردم بدانند فلان مسئول چند جفت کفش دارد؟! و ...
گفتم: آنها که این مأموریت را به روزنامه‌های زنجیره‌ای داده‌اند، حواسشان نبوده که با این گاف جدید، ریشه خودشان را می‌زنند! و رسوایی دیگری بر رسوایی‌های قبلی مدعیان اصلاحات می‌افزایند!
گفت: یعنی از اینهمه گاف که داده‌اند و آنهمه رسوایی که به بار آورده‌اند، هنوز درس و عبرت نگرفته‌اند؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! به یارو گفتند جورابت را لنگه به لنگه پوشیده‌ای، یک لنگه سبز و لنگه دیگر بنفش‌‏(!) است! گفت؛ اشتباه می‌کنی یک جفت دیگه مثل همین در خانه دارم!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سبز و بنفش ! (گفت و شنود)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..