تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انسداد ۴ روزه آزادراه تهران شمال

سرپرست پلیس راه استان مازندران از انسداد آزادراه تهران شمال از ۲۴ تا ۲۷ مهرماه خبر داد.

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ هادی عبادی در تشریح این خبر، گفت: به منظور اجرای عملیات لق گیری و ساماندهی بولدرهای واقع در ترانشه جنوب تونل ۱۱ در آزادراه تهران شمال ، این محور از ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۲۴ مهرماه تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۷ مهرماه مسدود است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،  وی، افزود: رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند می توانند از محور جایگزین کرج - چالوس تردد کنند .

سرپرست پلیس راه استان مازندران، در خاتمه از رانندگان، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انسداد ۴ روزه آزادراه تهران شمال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..