تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی My Beautiful Paper Smile برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

اولین رای باشید!

بازی My Beautiful Paper Smile داستانی ترسناک را در یک دنیای دیستوپیایی به شما نشان خواهد داد. شما به دنبال کودکی خواهید بود که توسط مقامات دولتی گرفتار شده است و هیچ شناختی هم از هویت آن‌ها ندارید. این کودک مورد آزمایش‌های مختلف قرار گرفته و همین موضوع شخصیت وی را به کل تغییر می‌دهد. ادیسه ترسناکی را در یک دنیای تاریک خواهیم داشت و شما باید راه خود را در این دنیای جهان باز پیدا کنید. همه چیز را به خوبی یاد گرفته و سپس با برنامه‌ریزی دقیق، به سراغ چالش‌های ترسناک آن بروید. بازی گرافیکی هنری جالبی دارد و سازندگان توانسته‌اند که ترس را به‌خوبی به دل مخاطب خودشان بیندازند.

My Beautiful Paper Smile PC-PLAZA

دانلود-بازی-My-Beautiful-Paper-Smile

گیم‌پلی بازی خبر از یک ماجراجویی وحشتناک می‌دهد و باید از کابوس‌های خود فرار کنید. مسیرهای بازی ممکن است گیج کننده باشد و با حس ترس، باید یک راه دقیق را انتخاب کنید. دنیایی عجیب را در بازی می‌بینیم که سرعت در آن نقش بسیار مهمی دارد و باید با مخفی کاری، از موانع مختلف عبور کرده و بتوانید در تاریکی مطلق جان سالم به در ببرید. هیولاهای بی چهره در بازی شما را تعقیب می‌کنند و هرگز نباید ساکن بمانید، چرا که در این صورت با شانس بالایی شما را گرفتار خواهند کرد. داستان عمیق و جذابی را در این بازی می‌بینیم که فضای نگران کننده‌ای دارد و هر بار ممکن است که استرس زیادی برای شما داشته باشد.

مخفی کاری در بازی اهمیت بالایی دارد و می‌توانید با کشف رمز و رازهای بازی، به پیشرفت‌های بزرگی دست پیدا کرده و طرحی که مقامات شهر برای این ریخته‌اند را در بازی My Beautiful Paper Smile کشف کنید. بازی روی موتور آنریل ۴ توسعه یافته است و کیفیت بالایی را مشاهده خواهید کرد.

*/ ]]> تصاویر-بازی-My-Beautiful-Paper-Smile تصاویر-بازی-My-Beautiful-Paper-Smile تصاویر-بازی-My-Beautiful-Paper-Smile تصاویر-بازی-My-Beautiful-Paper-Smile تصاویر-بازی-My-Beautiful-Paper-Smile تصاویر-بازی-My-Beautiful-Paper-Smile
info

My Beautiful Paper Smile is a horror game about a child who is raised in a facility to wear a smile forever. In the facility, he and his friend are tested daily to make sure their smile doesn’t fade into sadness. Dodge, run and survive your way through this dark adventure.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64-bit

Processor: 2.5 GHz Quad-core Intel or AMD processor

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce 470 GTX or AMD Radeon 6870 HD

Storage: 2 GB available space

Additional Notes: The game does not have full screen support for ultrawide monitors, and in the case that you use an ultrawide monitor, you will need to play the game in windowed mode.

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی My Beautiful Paper Smile برای کامپیوتر – نسخه PLAZA»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..