تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Aeon Must Die برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

اولین رای باشید!

در بازی Aeon Must Die شخصیت ایون را می‌بینیم که امپراتور مخوف در کهکشانی بزرگ بوده و توسط ژنرال‌های خود مورد خیانت واقع شده است. حال تنها راه چاره وی مرگ است و با بدنی کاملا ضعیف در برابر گروهی از ارتش قرار می‌گیرد که قصد کشتن کامل وی را دارند. او باید برای انتقام راهی شده و بتواند ابتدا با زنده ماندن، برنامه‌ریزی بزرگ خود را برای نشان دادن خشم خود و انتقام انجام دهد. بازی در سرتاسر شهر فانتون جریان دارد و کسانی که به ایون خیانت کرده‌اند، به‌عنوان اهداف جدید شکار شما تعیین می‌شوند. بازی گیم‌پلی همراه هوش مصنوعی خلاقانه و مبارزات تاکتیکی را به‌همراه دارد و قرار است که سبک هنری جالبی را در آن نمایانگر باشید.

Aeon Must Die! PC-CODEX | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Aeon-Must-Die

حال سوال اینجاست که ایون می‌تواند با اراده پولادین خود پیروز شود، یا اینکه خیانت کنندگان می‌توانند در نهایت هنوز هم قدرت خود را حفظ کرده و ایون را شکست دهند. بازی مملو از صحنه‌های اکشن وحشیانه است و قدرت فوق‌العاده بالای ایون را خواهیم دید که کم کم بیشتر هم خواهد شد. بازی گرافیک هنری خیره کننده‌ای دارد و OST های حیرت انگیزی را هم در بازی خواهیم دید. انتخاب کشتار به خود محول شده است و می‌توانید سرنوشت این کهکشان را به دستان خود تعییر دهید. نبردهای شیک را در بازی می‌بینیم که ابتدا باید به مکانیسم آن‌ها عادت کنید.

بازی پاداش‌های متنوعی را برای شما در نظر گرفته است و می‌توانید با کنترل ذهن و آزادی عملی خود، به سراغش تمام چالش‌های بازی Aeon Must Die رفته و با شکست افراد بیشتر، این پاداش‌ها را دریافت کنید. از قدرت ذهن خود استفاده کرده و اجازه ندهید که شلوغی ارتش دشمن، شما را گمراه کند.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Aeon-Must-Die تصاویر-بازی-Aeon-Must-Die تصاویر-بازی-Aeon-Must-Die تصاویر-بازی-Aeon-Must-Die تصاویر-بازی-Aeon-Must-Die تصاویر-بازی-Aeon-Must-Die

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

بر اساس ریلیز رسمی CODEX تحت عنوان Aeon Must Die-CODEX فشرده سازی شده است. ورژن بازی برابر با v1.14 می‌باشد. بسته الحاقی Wrathful King Set DLC در این نسخه لحاظ گردیده است. برای دسترسی به آن، باید از بخش تنظیمات درون بازی آن را فعال کنید. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۲٫۶گیگابایت به ۱٫۵گیگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۱ الی ۲ دقیقه خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۲٫۵گیگابایت است. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.
info

Ignite the galaxy. Aeon Must Die! Experience a unique beat ‘em-up introducing breakneck risk-reward gameplay, innovative AI and tactical fighting, all packaged in an incredible art style.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 (64-bit)

Processor: AMD FX-4300 / Intel Core i3-4130

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 1 GB VRAM, AMD Radeon HD 7770 / NVIDIA GeForce GTX 560

Additional Notes: 30 FPS in 1920×1080

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 (64-bit)

Processor: AMD FX-8320 / Intel Core i5-4690K

Memory: 8 GB RAM

Graphics: 2 GB VRAM, AMD Radeon R9 380 / NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti

Additional Notes: 60 FPS in 1920×1080

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه CODEX:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Aeon Must Die برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..