تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Dream Cycle برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

اولین رای باشید!

بازی Dream Cycle یک پورتال هیجان‌انگیز رو به ناشناخته‌ها به‌روی شما بازخواهد کرد و توسط خالق لارا کرافت توسعه داده شده است. یک ماجراجویی اکشن هیجان انگیز در انتظار شما است و توبی گارد تلاش کرده است که همان المان‌های خاص سری لارا کرافت را برای شما داشته باشد. شما نقش مورگان کارتر را بازی خواهید کرد، جایی که او یک کارآموز محجبه بوده و برای شکستن نفرین‌های موجود، قصد دارید که به سراغ سرزمین رویایی رفته و ساکنین فاسد آن را شکست دهید. همه چیز از جمله پنهان‌کاری، گذر از تله‌ها و طلسم و همچنین رهایی از توهمات در این بازی پیاده‌سازی شده است و از تجربه آن‌ها لذت خواهید برد.

Dream Cycle (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Dream-Cycle

در این بازی باید نقاط ضعف دشمنان خود را شناسایی کرده و مستقیما به دل چالش اصلی بازی بزنید. سرزمین‌های رویایی بازی عمیق‌تر از همیشه ادامه پیدا کرده و شما می‌توانید حقیقت داستان خود را کشف کنید. می‌توانید راهی برای خروج از این سرزمین پیدا کرده و از دوستان خود هم کمک بگیرید. قلمروهای رویایی بسیاری را در این بازی می‌بینیم. با در هم شکستن و خراب کردن قلمرو دشمنانی که فساد ایجاد می‌کنند، می‌توانید قدرت خود را پس گرفته و از نقشه جدیدی برای راه‌یابی به سرزمین‌های دیگر استفاده کنید. بازی داستان بسیار خوبی را هم روایت می‌کند که علاقه‌مندان لارا کرافت آن را دوست خواهند داشت.

بازی یک ماجراجویی بی‌نهایت برای شما فراهم کرده است و معماهای پلتفرمر بازی هم شامل رمز و رازهای بسیاری است. به‌رزورسانی‌های منظم و جالبی را هم در بازی می‌بینیم که با آنلاک کردن قلمروهای جدید در بازی Dream Cycle می‌توانید به آن‌ها دست پیدا کنید و به بیوم‌های جدید بروید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Dream-Cycle تصاویر-بازی-Dream-Cycle تصاویر-بازی-Dream-Cycle تصاویر-بازی-Dream-Cycle تصاویر-بازی-Dream-Cycle تصاویر-بازی-Dream-Cycle
info

Trapped in a cursed alternate dimension, arcane apprentice Morgan Carter faces an epic quest to save both her soul and the shattered Dreamlands. Use stealth, spells, and weapons to defeat enemies and purge the corruption while exploring thousands of shards of this ever-expanding action adventure.

راهنمای نصب

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5-7400 / AMD Ryzen 3 1200

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050ti / AMD Radeon RX 570

DirectX: Version 11

Storage: 25 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i7-8700 / AMD Ryzen 5 3600

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1070 / AMD Radeon RX Vega 56

DirectX: Version 11

Storage: 25 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Dream Cycle برای کامپیوتر – نسخه Early-Access»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..