تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵ کتاب ایرانی در فهرست کتابخانه مونیخ ۲۰۲۱

با انتشار فهرست کتاب‌های مناسب از سوی کتابخانه مونیخ در سال ۲۰۲۱ میلادی، کتاب «خرس‌ها و دیگر گوشتخواران» از مجموعه پستانداران ایران به همت علی گلشن در میان ۲۰۰ کتاب پیشنهادی قرار گرفت.

به گزارش قدس آنلاین، با انتشار فهرست کتاب‌های مناسب از سوی کتابخانه مونیخ در سال ۲۰۲۱ میلادی، کتاب «خرس‌ها و دیگر گوشتخواران» از مجموعه پستانداران ایران به همت علی گلشن از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همراه ۴ کتاب دیگر از ناشران ایرانی در میان ۲۰۰ کتاب پیشنهادی قرار گرفت.

کاتالوگ کلاغ‌های سفید کتابخانه مونیخ در حالی سی و پنجمین سالگرد فعالیت خود را جشن می‌گیرد که فهرست جدید کتاب‌های برتر ناشران جهان در سال ۲۰۲۱ را منتشر کرده است.

هدف این کاتالوگ معرفی و برجسته کردن کتاب‌هایی است که در سطح جهان برای کودکان و نوجوانان از سوی ناشران گوناگون به چاپ رسیده ‌است.

علاوه بر این، نشر این کاتالوگ وسیله مناسبی است برای تمامی علاقه‌مندان به حوزه ادبیات کودکان و نوجوانان شامل ناشران، ویراستاران، کتابداران، دانشجویان ادبیات، کتابفروشان و والدین تا به فهرست جامعی از ادبیات روز کودکان و نوجوانان دسترسی داشته باشند.

طراحی جلد این کاتالوگ را ناهید کاظمی تصویرگر ایرانی بر عهده داشته است.

امسال از ایران پنج عنوان کتاب در این کاتالوگ منتشر شده که «خرس‌ها و دیگر گوشتخواران» از مجموعه پستانداران ایران به همت علی گلشن از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در این کاتالوگ خودنمایی می‌کند.

۲۰۰ عنوان کتاب از ۵۴ کشور جهان نیز به ۳۸ زبان مختلف در این فهرست درج شده است.

این کتاب‌ها با تلاش لیلا مکتبی‌فرد به عنوان کارشناس ایرانی کتابخانه مونیخ انتخاب و معرفی شده است.

لیلا (رویا) مکتبی‌فرد، دانش‌آموخته دانشگاه تهران و شهید چمران اهواز و عضو سابق هیأت علمی دانشگاه خوارزمی در رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی است. او از اعضای فعال شورای کتاب کودک و پژوهشگر آزاد ادبیات کودک و نوجوان است که از ابتدای سال ۱۳۹۶ همکاری رسمی خود را به عنوان کارشناس بخش فارسی با کتابخانه بین‌المللی کودکان مونیخ آغاز کرده و در حال حاضر به عنوان کتابدار کودک در کتابخانه عمومی شهر مونیخ نیز مشغول به کار است. وی به سبب فعالیت‌های خود در سال ۱۳۹۷ به عنوان برگزیده بخش بین‌الملل پنجمین «جشنواره مروجان کتابخوانی» معرفی شد.

منبع: فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵ کتاب ایرانی در فهرست کتابخانه مونیخ ۲۰۲۱»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..