تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی The Riftbreaker برای کامپیوتر – نسخه CODEX

3 / 5 ( 2 امتیاز )

در بازی The Riftbreaker نقش کاپیتان اشلی اس نواک را ایفا خواهید کرد. شما یک ریفت‌بریکر هستید و در قالب یک دانشمند و کماندوی نخبه، باید پورتال یک طرفه‌ای را به سمت Galatea 37 ایجاد کنید. این پورتال به سمت سیاره‌ای دور در کهکشان راه شیری کشیده شده است و حال باید پایگاه اصلی خود در آن ایجاد کرده و شروع به طرح‌ریزی سفری به سمت زمین و استعمار بیشتر آن کنید. اشلی از یک کاستوم مخصوص استفاده می‌کند که خودش آن را آثار ریگز نامیده است و می‌تواند با آن سخت‌ترین شرایط محیطی را تحمل کند. حال او باید از طیف کاملی از تجهیزات خود برای ساخت پایگاه استفاده کرده و با استخراج منابع و جمع‌آوری نمونه‌های بیشتر، شرایط بهتری در این محیط داشته باشد.

The Riftbreaker PC-CODEX

دانلود-بازی-The-Riftbreaker

وظیفه شما ایجاد شکافی دو طرفه به سمت زمین است و باید از یک اختراع پیچیده‌ای استفاده کنید که البته نیاز به انرژی زیادی هم دارد. از جمع کننده‌های خورشیدی استفاده کرده و با استفاده از سازه‌های فولادی، سعی کنید که به هدف‌تان دست پیدا کنید. برای تکمیل ماموریت خود، باید زنجیره پیچیده‌ای از معادن، پالایشگاه‌ها و نیروگاه‌ها را هم جمع‌آوری کنید تا بتوانید امکانات تحقیقاتی زمینی‌ها را برای هدف بزرگ خود به کار ببرید. حضور شما در این کره خاکی، بی توجه باقی نخواهد ماند و قرار است که نبردهای بزرگی شکل بگیرد.

همان‌طوری که شما قصد تقویت صنعت خود را دارید، همزمان نظم طبیعی کره زمین برهم ریخته می‌شود و جهان هم به شما به‌عنوان یک تهدید بزرگ در بازی The Riftbreaker نگاه می‌کند. به‌همین دلیل، باید دفاع خود را تقویت کرده و با کشیدن دیوارهای بزرگ، موانع و برجک‌های دفاعی، اجازه ندهید که حملات روی سازه‌های شما تاثیرگذار باشند.

*/ ]]> تصاویر-بازی-The-Riftbreaker تصاویر-بازی-The-Riftbreaker تصاویر-بازی-The-Riftbreaker تصاویر-بازی-The-Riftbreaker تصاویر-بازی-The-Riftbreaker تصاویر-بازی-The-Riftbreaker info

The Riftbreaker™ is a base-building, survival game with Action-RPG elements. You are an elite scientist/commando inside an advanced Mecha-Suit capable of dimensional rift travel. Hack & slash countless enemies. Build up your base, collect samples and research new inventions to survive.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 8.1

Processor: Intel i5 gen 2 or AMD Bulldozer {4 cores)

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 750 2GB or AMD R7 265 2GB

DirectX: Version 11

Storage: 8 GB available space

Sound Card: DirectX compatible sound card

Additional Notes: Windows 7 is not supported

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel i7 gen 2 or AMD Ryzen

Memory: 12 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 2080 6GB or AMD Radeon 6800

DirectX: Version 11

Storage: 8 GB available space

Sound Card: DirectX compatible sound card

Additional Notes: Windows 7 is not supported

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی The Riftbreaker برای کامپیوتر – نسخه CODEX»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..