تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Doctor Who The Edge of Reality برای کامپیوتر – نسخه FitGirl

1 / 5 ( 1 امتیاز )

در بازی Doctor Who The Edge of Reality قرار است که به دکتر Thirteenth بپیوندید و جهان را نجات دهید. یک ماجراجویی فراموش نشدنی در انتظار شما است و قرار است که در فضا و زمان آن را تجربه کنید. هیولاهای وحشتناکی در چنین جهانی وجود دارد و سپس به سراغ رازهای شگفت انگیز آن هم خواهید رفت. می‌توانید داستانی را پیگیری کنید که از گالوین کالینسون روایت می‌شود و نویسنده نسخه قبلی این مجموعه هم به آن اضافه شده است. همان هیولاهای کلاسیک را در جهان بازی می‌بینیم که هم‌اکنون با گرافیک بهتر، رخ وحشتناک‌تری را به‌همراه دارند. بازی مکان‌های جدیدی را به‌همراه دارد و قرار است که داستانی بسیار قوی در آن روایت شود.

Doctor Who: The Edge of Reality PC-CODEX | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Doctor-Who-The-Edge-of-Reality

صداپردازهای مشهوری در این سری حضور دارند و دیوید تنانت و جودی ویتاکر تنها بخش کوچکی از آن‌ها هستند که یقینا خواهید شناخت. بازی رازهای شگفت‌انگیزی را کم کم برای‌مان آشکار می‌کند و همین موضوع سبب می‌شود که دنبال کردن چنین ماجرایی برای همگان جذاب و خطره انگیز باشد. در این بازی هیولاهایی مانند Daleks و Weeping Angels حضور دارند که تجربه کنندگان آثار قدیمی یقینا آن‌ها را خواهند شناخت. شخصیت‌های کاملا جدیدی هم به سری اضافه شده‌اند که همگی سبب می‌شوند تا ماموریت‌های فرعی بیشتری را هم بتوانیم در بازی داشته باشیم.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Doctor-Who-The-Edge-of-Reality تصاویر-بازی-Doctor-Who-The-Edge-of-Reality تصاویر-بازی-Doctor-Who-The-Edge-of-Reality تصاویر-بازی-Doctor-Who-The-Edge-of-Reality تصاویر-بازی-Doctor-Who-The-Edge-of-Reality تصاویر-بازی-Doctor-Who-The-Edge-of-Reality info

Experience an unforgettable adventure in space and time. Explore new worlds, face Daleks, Cybermen and Weeping Angels and join two Doctors on an epic quest to save the universe from an unstoppable new threat in this first-person narrative adventure.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 8

Memory: 8 GB RAM

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه CODEX:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Doctor Who The Edge of Reality برای کامپیوتر – نسخه FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..