تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Monster Crown برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

اولین رای باشید!

بازی Monster Crown داستان تاریکی را دنبال می‌کند که در یک دنیای عجیب جریان دارد. شما باید میراثی از هیولاها را در سرزمین خود برقرار کرده و به تهدیدهای موجود پایان دهید. یک زن جوان و بدخواه به دنبال کسب قدرت در چنین جهانی است و شما باید با کمک هیولاهای خود، بتوانید در مقابل وی قد علم کنید. از بازگشت استبداد به سرزمین جلوگیری کرده و با هم پیمان شدن موجودات مختلف، سعی کنید که جلوی خرابی این زن جوان را بگیرید. تصمیمات شما می‌تواند نجات بخش این سرزمین باشد، اما آن روزی ماجرا هم وجود دارد و ممکن است که تاریکی جهان ما را بیشتر کند.

Monster Crown PC-PLAZA

دانلود-بازی-Monster-Crown

باید باهیولاهای سرزمین خود پیمان بسته و از پایگاه خود در برابر موجودات شروری که از زن جوان پیروزی می‌کنند، مراقبت کنید. بیش از ۲۰۰ هیولا در بازی وجود دارد که امکان پرورش و ارتقای آن‌ها هم وجود دارد و در ادامه هم می‌توانید گونه‌های جدیدی را با هم ترکیب کرده و هیولاهای جدیدی را ایجاد کنید. می‌توانید با متحدین خود در سرتاسر جزیره حرکت کرده و دنیایی تاریک و اسرارآمیز را کشف کنید. تصمیمات محوری شما بسیار تاثیرگذار بوده و می‌تواند پایان بازی را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. برای نبردهای اصلی آماده شده و استراتژی خود را طرح‌ریزی کنید. تنها همین استراتژی است که به شما کمک خواهد کرد تا در چنین جهانی حرکت بهتری انجام دهید.

بازی گرافیک بسیار ساده‌ای هم دارد و بیشتر باید روی داستان و سیستم گیم‌پلی بازی Monster Crown استوار شوید. در سرتاسر جزیره به دنبال المان‌هایی باشید که در نبرد با زن شرور به شما کمک می‌کنند. از قدرت یافتن زن شرور جلوگیری کرده و اجازه ندهید که سابقه حاکمان سادیستی دیگر روی این سرزمین ایجاد نشود.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Monster-Crown تصاویر-بازی-Monster-Crown تصاویر-بازی-Monster-Crown تصاویر-بازی-Monster-Crown تصاویر-بازی-Monster-Crown تصاویر-بازی-Monster-Crown info

Dive into a dark world where monsters rule and make pacts with them to defeat an evil young woman seeking power. Hunt, battle, tame and breed monsters to create your own legacy. Together with your monsters, you can restore the balance to Crown Island.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10, 8.1, 8 or 7

Processor: Intel/AMD

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Integrated Graphics

DirectX: Version 9.0

Network: Broadband Internet connection

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Monster Crown برای کامپیوتر – نسخه PLAZA»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..