تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Junkyard builder simulator 1.22 – بازی شبیه ساز قراضه فروشی اندروید + مود

Junkyard builder simulator v1.22 + Mod – بازی شبیه ساز قراضه فروشی اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (جایزه نامحدود بدون دیدن تبلیغات) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Junkyard builder simulator شبیه ساز قراضه فروشی نام یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی FreeMind Games برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی FreeMind Games یکی از استودیو های بازی سازی مستقل مارکت اندروید است که پیش از این هم تجربه ساخت چندین بازی در ژانر های مختلف را در کارنامه بازی سازی اش داشته است. Junkyard builder simulator هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی جذاب و سرگرم کننده، تجربه منحصر به فرد و متفاوتی را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. همه ما قبلاً بازی هایی که ما را در نقش مدیریت یک رستوران، یک هتل، یک بوتیک، یک پارک، یک اداره پخش برنامه های تلوزیونی، و… قرار می دهند را امتحان کرده ایم. اما آیا تا به حال بازی ای را امتحان کرده اید که در آن یک قراضه فروشی را مدیریت کنید؟ بله، درست شنیدید، یک قراضه فروشی! Junkyard builder simulator شما را در نقش مدیر یک قراضه فروشی بزرگ قرار می دهد و از شما می خواهد این قراضه فروشی را به بزرگترین و پرسود ترین قراضه فروشی منطقه تبدیل کنید و با آن امپراطوری خودتان را به وجود بیاورید!

Junkyard builder simulator

شاید Junkyard builder simulator در ابتدا برای شما یک بازی عجیب و غریب باشد. اما این را تصور کنید: یک محوطه بزرگ و متروکه وجود دارد که پر از وسایل از کار افتاده و قراضه است و هیچ کسی به آنها اهمیتی نمی دهد. اما بعد شما از راه می رسید، آن را نگاه می کنید و با خودتان می گویید، “این یک معامله عالی و برد-برد است!”. ذهن بیزنس من شما به این فرصت عالی نگاه می کند و آن را به عنوان یک کسب و کار پر رونق و سود ده در نظر می گیرد. تنها کافی است شما کمی به خودتان زحمت بدهید و دستی به سر و روی این قراضه فروشی بکشید. انواع و اقسام اقلام قراضه مثل ماشین، لوله، بشکه، و… در این قراضه فروشی وجود دارد که شما می توانید آنها را بفروشید و سود کسب کنید و کسب و کار تان را روی غلطک بیندازید. تنها کاری که شما باید بکنید این است که یک چیزی را بردارید و کمی آن را تر و تمیز کنید و کمی تعمیرات روی آن انجام بدهید تا آماده فروش شود. هنگامی هم که مقداری سرمایه برای خودتان انباشته کردید، می توانید سرمایه گذاری را شروع کنید. مثلاً شما می توانید برخی تجهیزات جدید و مدرن را برای قراضه فروشی خودتان تهیه کنید و قراضه فروشی تان را کارآمدتر کنید. Junkyard builder simulator توانسته امتیاز 4.7 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم فارسروید قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب برای شما قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

تغییرات نسخه 1.22 تغییراتی در دسترس نیست!

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Junkyard builder simulator 1.22 – بازی شبیه ساز قراضه فروشی اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..