تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود BMI Calculator – Check BMI (Body Mass Index) 4.1 – برنامه محاسبه شاخص توده بدنی در اندروید

BMI Calculator – Check BMI (Body Mass Index) v4.1 – اپلیکیشن محاسبه شاخص توده بدنی در اندروید
نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 0.99 دلار

BMI Calculator – Check BMI (Body Mass Index) عنوان یک اپلیکیشن ساده و در عین حال کاربردی برای محاسبه BMI یا به اصطلاح همان شاخص توده بدنی می باشد که توسط C.A Apps توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. افراد بسیاری از وزن خود ناراضی هستند؛ آن ها می خواهند که تحت هر شرایطی شده وزن خود را افزایش داده و یا اینکه با یک کاهش وزن سریع به تناسب اندام برسند. در چنین مواردی که افراد برای ایجاد تغییرات وزنی عجله می کنند در نهایت با یک نتیجه نا مطلوب رو به رو می شوند. یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنیم عملکرد هوشمندانه می باشد. کسانی که با فکر باز پیشرفته و تلاش می کنند که تغییراتی را در وزنشان ایجاد کنند به طور قطع به نتیجه ای مطلوب رسیده و با تغییراتی ماندگار رو به رو می شوند. از مهم ترین مواردی که پیش از تغییر وزن باید به آن توجه داشت شاخص توده بدنی است. ما اگر بتوانیم شاخص توده بدنی خود را با دقتی بالا اندازه گیری کنیم، خواهیم توانست تغییراتی مناسب را در وزن مان ایجاد کرده و در نهایت به یک اندام ایده آل برسیم. برای محاسبه شاخص توده بدنی فرمول های مختلفی در اینترنت دیده می شود، اما یکی از بهترین روش ها که در کوتاه ترین زمان ممکن نتایج را در اختیار ما می گذارد استفاده از استارت اپ های اندروید است. این دسته از برنامه ها به ما کمک می کنند که به اطلاعات دقیق از BMI بدن خود رسیده و بدانیم که به چه اندازه باید وزن مان را افزایش داده و یا اینکه وزن خود را پایین بیاوریم. با توجه به تست های صورت گرفته توسط تیم وب سایت فارسروید یکی از بهترین اپ های موجود در این زمینه BMI Calculator – Check BMI (Body Mass Index) می باشد. این اپلیکیشن با داشتن یک سیستم پردازشی قدرتمند، اطلاعاتی دقیق را ارائه داده و در مسیر رسیدن ما به وزن ایده آل مان، ما را هدایت می کند.

محاسبه شاخص توده بدنی به کمک BMI Calculator – Check BMI (Body Mass Index)

شاید با یک جست و جوی ساده در مارکت اندروید بتوانید به لیستی از برنامه های حاسبه گر بی ام آی دسترسی پیدا کنیم، اما یکی از اصلی ترین دلایل ما که جزو اصلی ترین وجه تمایز های این نرم افزار با سایر ابزار مشابه می باشد دقت بالای آن در انجام محاسبات است. برنامه BMI Calculator – Check BMI (Body Mass Index) با داشتن یک فرمول اختصاصی و بهره مندی از پردازشی سریع، در کوتاه ترین زمان ممکن، تنها با مشخص کردن سه پارامتر کمک می کند که از شاخص توده بدنی و تناسب اندام تان مطلع شوید.

نمایش آمار به صورت گرافیکی

بسیاری از نرم افزار ها و یا حتی وب سایت های موجود در این زمینه، تمامی آمار را به صورت عددی نشان می دهند! این موضوع در بسیاری از موارد آزار دهنده ظاهر شده و کاربر نمی تواند حد تناسب اندامش را تشخیص دهد. یکی از موضوعاتی که باعث محبوبیت بالای BMI Calculator – Check BMI (Body Mass Index) شده است، نمایش آمار به صورت گرافیکی می باشد. این نرم افزار تمامی اطلاعات موجود را پس از اندازه گیری را در قالب نموداری رنگی نشان تان خواهد داد، که حتی در صورت نداشتن علم کافی می توانید از سطح سلامت جسمانی خود مطلع شوید.

پشتیبانی از واحد های گوناگون

محاسبه شاخص توده بدنی برای آقایان و بانوان با یکدیگر متفاوت است. از طرفی وزن و یا حتی قد ما علاوه بر کیلوگرم و سانتی متر در واحد های دیگری نیز اندازه گیری می شود و این موضوع در برخی از کشور ها ممکن است متفاوت باشد. به همین دلیل توسعه دهندگان برنامه BMI Calculator – Check BMI (Body Mass Index) اجازه می دهند که کاربر بتواند واحد های اندازه گیری را تعیین کرده و دقیق ترین اطلاعات ممکن را دریافت کند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه BMI Calculator – Check BMI (Body Mass Index) اندروید : محاسبه شاخص توده بدنی تنها در چند ثانیه وارد کردن اطلاعات بر حسب واحد های مختلف اندازه گیری نمایش اطلاعات در قالب نمودار هایی گرافیکی و رنگارنگ پشتیبانی از واحد های امپریالیستی و متریک برای بانوان محیط کاربری بسیار ساده و آسان

اپلیکیشن BMI Calculator – Check BMI (Body Mass Index) با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگون خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 0.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.1 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را به صورت کاملا رایگان با دسترسی داشتن به تمامی امکانات از وب سایت فارسروید دریافت نمایید.

BMI Calculator

تغییرات نسخه 4.1 تغییراتی در دسترس نیست!

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود BMI Calculator – Check BMI (Body Mass Index) 4.1 – برنامه محاسبه شاخص توده بدنی در اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..