تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مراسم چهلمین روز درگذشت سرلشکر فیروزآبادی

گرامیداشت چهلمین روز درگذشت سردار سرلشکر «سید حسن فیروزآبادی» رئیس پیشین ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در مسجد موزه دفاع مقدس با حضور جمعی از فرماندهان و مقامات لشکری و نیروهای کادر و وظیفه ارتش، سپاه و بسیج برگزار شد.

مراسم چهلمین روز درگذشت سرلشکر فیروزآبادی برگزار شد

سرلشگر سیدحسن فیروزآبادی به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت. او سال ۱۳۳۰ در مشهد مقدس متولد شد و در سال ۱۳۵۹ مدرک دکترایش را از دانشگاه علوم پزشکی مشهد دریافت کرد.

فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا بود و از سال ۱۳۶۸ تا سال ۱۳۹۵ به مدت ۲۷ سال ریاست ستاد کل نیروهای مسلح را برعهده داشت. وی در دوره اخیر فعالیت مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز با حکم رهبری، به عنوان عضو حقیقی مجمع منصوب شده بود. 

2323




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مراسم چهلمین روز درگذشت سرلشکر فیروزآبادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..