تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت خودرو‌های سایپا، پراید و تیبا امروز پنج‌شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰

فرادید| قیمت کارخانه‌ای خودرو‌های سایپا با بازار فاصله‌ای ۳۰ تا ۵۰ درصدی دارد. کارشناسان صنعت خودرو معتقدند که این تفاوت قیمتی به علت عرضه کم و تقاضای بالای موجود در سطح این بازار است.

به گزارش فرادید؛ با این وجود در حال حاضر خودروی ساینا با قیمت مصوب ۱۰۴ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان به مشتریان سایپا عرضه می‌شود، اما قیمت خودرو در بازار آزاد در حال حاضر به ۱۵۸ میلیون تومان رسیده است.    

همچنین تیبا و تیبا ۲ با قیمت مصوب ۱۰۰ میلیون ۶۳۰ هزار تومان و ۱۰۶ میلیون و ۵۱۸ هزار تومان در بازار آزاد به ترتیب با قیمت ۱۴۹ میلیون تومان و ۱۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسند.
 
البته کمترین تفاوت خودرو قیمت میان شرکت سایپا و بازار متعلق به کوییک دنده‌ای است. این محصول در شرکت سایپا با قیمت ۱۳۰ میلیون و ۱۵ هزار تومان عرضه می‌شود و در بازار هم قیمت ۱۷۱ میلیون تومانی دارد.

در این میان مدل‌های پرطرفدار پراید با وجود توقف تولید، همچنان مشتریان پروپا قرص خودشان را دارند. به شکلی که قیمت سایپا ۱۱۱ در بازار به ۱۵۴ میلیون تومان رسیده است. دو مدل سایپا ۱۳۱ و سایپا ۱۳۲ هم در بازار به ترتیب به قیمت ۱۳۹ و ۱۳۴ میلیون تومان عرضه می‌شوند.

در بازار امروز قیمت خودرو‌های سایپا تغییرات قابل توجهی را به ثبت رساندند. اما در معاملات امروز محصولات داخلی سایپا، وانت زامیاد دیزل با ۱۰ میلیون تومان بیشترین و سایپا ۱۳۲ با یک میلیون تومان کمترین رشد قیمتی را تجربه کردند. در این میان برخی محصولات سایپا همچون سیتروئن C۳ با افت قیمت ۱۵ میلیون تومانی مواجه شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت خودرو‌های سایپا، پراید و تیبا امروز پنج‌شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..