تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ ۱۳۶ بیمار کرونایی دیگر در انگلیس

آخرین آمار کرونا در انگلیس

براساس اطلاعیه وزارت بهداشت انگلیس، در شبانه روز گذشته ۱۳۶ بیمار کرونایی دیگر در این کشور جان باختند.

مرگ ۱۳۶ بیمار کرونایی دیگر در انگلیسبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از لندن، وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس اعلام کرد ۴۲ هزار و ۷۷۶ نفر دیگر در شبانه روز گذشته بر شمار مبتلایان قطعی به کرونا در این کشور افزوده شده است که به این ترتیب شمار مبتلایان قطعی به کرونا در انگلیس به هشت میلیون و ۲۷۴ هزار و ۲۱۳ نفر رسیده است.
براساس این اطلاعیه، در شبانه روز گذشته همچنین ۱۳۶ بیمار کرونایی دیگر هم در این کشور جان باختند. با جان باختن شمار دیگری از بیماران کرونایی در انگلیس، شمار قربانیان کرونا در این کشور به روایت دولت به ۱۳۸ هزار و ۸۰ نفر رسید.
دولت انگلیس فقط افرادی را که تا ۲۸ روز پس از ابتلا به کووید ۱۹ جان ببازند قربانی کرونا محسوب می‌کند. مرکز ملی آمار انگلیس حدود سه ماه پیش با استناد به گواهی‌های فوت صادر شده اعلام کرد تا آن زمان بیش از ۱۵۷ هزار گواهی فوت در این کشور، به علت ابتلا به کووید ۱۹ صادر شده است.
براساس گزارشی که نمایندگان مجلس انگلیس تهیه کرده اند، واکنش دولت این کشور به همه گیری کووید، به ویژه در مراحل اولیه، یکی از بدترین اقدامات در تاریخ انگلیس، به یک معضل بهداشتی است که به مرگ زود هنگام شمار فراوانی از مردم منجر شد. روزنامه گاردین نوشت در گزارش ۱۵۱ صفحه‌ای منتشر شده در انگلیس با عنوان "ویروس کرونا: درس‌هایی که تاکنون آموخته شده است" (Coronavirus: lessons learned to date) تاکید شده است تصمیم دولت انگلیس و دانشمندان این کشور در مراحل اولیه همه گیری ویروس کرونا مبنی بر "مصونیت گله ای"، نادرست و مرگبار بود و به مرگ زود هنگام هزاران نفر منجر شد.
براساس این گزارش، رویکرد "کند و تدریجی" دولت انگلیس در رویارویی با همه گیری کووید، دستاورد‌های این کشور را در مقایسه با دیگر کشورها، در وضعیتی "به مراتب بدتر" قرار داد. به نوشته گاردین، این گزارش را کمیته‌های دانش و فناوری و نیز بهداشت و رفاه اجتماعی به صورت مشترک منتشر کرده اند که زیر نظر دو نفر از وزیران پیشین حزب حاکم محافظه کار، تهیه شده است. در این گزارش آمده است راهبرد دولت انگلیس در مهار همه گیری کووید، با الگو قرار دادن مبارزه با آنفلوانزا بوده و این دولت نتوانسته است از همه گیری سارس (Sars) مرس (Mers) و ابولا (Ebola) درسی بیاموزد.

عفونت با ویروس کرونا یا کووید-۱۹، برای نخستین بار در اواخر سال ۲۰۱۹ در چین گزارش شد و به سرعت شیوع یافت و موارد ابتلا به آن افزایش یافت. با گذشت مدت زمان بسیار کوتاهی، موارد ابتلا به عفونت با ویروس کرونا در اکثر کشور‌های جهان مشاهده شد و به همین خاطر سازمان بهداشت جهانی در مارس سال ۲۰۲۰ پاندمی (همه گیری) این ویروس را اعلام کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ ۱۳۶ بیمار کرونایی دیگر در انگلیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..