تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Khan Academy Kids 4.0.8 – برنامه محبوب آکادمی آموزشی کودکان اندروید

Khan Academy Kids v4.0.8 – اپلیکیشن محبوب آکادمی آموزشی کودکان اندروید!
نسخه اصلی و کامل برنامه برای اولین بار در ایران

سنین کودکی بهترین زمان برای یادگیری می باشد که بسیاری از والدین با داشتن یک برنامه ریزی منظم مهارت های فرزند خود را در این سن شکوفا می کنند! شرکت در کلاس های مختلف آموزشی برای کودکان علاوه بر هزینه بالا بسیار وقت گیر است و ممکن است بی تجربگی آموزگار موجب کاهش تمایل او به یادگیری علم شود ؛ از این رو گروهی از دبیران و اساتید دانشگاه اقدام به انتشار نسخه ای خاص از برنامه خان آکادمی کرده اند که شامل آموزش هایی مختص به افرادی با سنین پایین دارد. Khan Academy Kids عنوان یک اپلیکیشن محبوب آکادمی آموزشی کودکان می باشد که توسط Khan Academy برای اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. آموزش های موجود در این نرم افزار با هدف رشد و ارتقای سطح علمی کودکان کمک می کند که استعداد فرزند شما در سنین کم شکوفا شوند و بدانید که در چه زمینه ای پیشرفت خواهد نمود. هزاران آموزش و کتاب متنوع با محوریت کودک در دل این استارت اپ گنجانده شده است که آموزش های ارائه شده توسط آن ها مطابق با استاندارد های جهانی می باشد. محدودیتی در دسترسی به مطالب آموزشی وجود ندارد و تمامی مهارت ها مورد بررسی قرار می گیرد تا فرزندتان صاحب یک ذهن پویا و خلاق شود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Khan Academy Kids اندروید :

کشف استعداد ها و شکوفایی توانایی کودکان هزاران مطلب، فعالیت و کتاب متنوع مختص به کودکان مستعد تحت پوشش قرار دادن تمامی دروس نظیر ریاضی، اجتماعی، علوم تجربی، خواندن، نوشتن و … مناسب برای کودکان در تمامی سنین تشویق به یادگیری و جلوگیری از خستگی فرزندتان بازی ها و فعالیت های بسیار تعاملی مشارکت والدین در آموزش ها و افزایش ارتباط کودک با والدین خود رشد روحی و جسمانی مطابق با آموزش های جهانی محیط کاربری بسیار جذاب برای کودکان

اپلیکیشن Khan Academy Kids با برخورداری از هزاران مطلب آموزشی متنوع مختص به کودکان توانسته است با هزاران دانلود از سراسر جهان امتیاز 4.7 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه اصلی و کامل آن را از وبسایت محبوب فارسروید دریافت نمایید ؛ این برنامه به درخواست شما عزیزان معرفی شده است.

تغییرات نسخه 4.0.8 Happy Halloween from Kodi Bear and all her friends ???? Update Khan Academy Kids today for new Halloween content including: ???? Spooky videos from Super Simple Songs! ????‍️ Enchanted math and reading activities! ???? Festive coloring pages and fun stickers!

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Khan Academy Kids 4.0.8 – برنامه محبوب آکادمی آموزشی کودکان اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..