تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Mobile Scanner – Camera app & Scan to PDF 2.11.3 – برنام&a

Mobile Scanner – Camera app & Scan to PDF v2.11.3 – اپلیکیشن تبدیل گوشی اندروید به اسکنری قدرتمند
نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 9.99 دلار تقدیم شما همراهان همیشگی فارسروید

Mobile Scanner – Camera app & Scan to PDF عنوان یک اپلیکیشن هوشمند برای تبدیل گوشی های هوشمند اندرویدی به اسکنری قدرتمند می باشد که توسط Glority LLC توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. گسترش و توسعه اسمارت فون ها نه تنها برقراری ارتباط را بین انسان ها بسیار آسان تر کرد، بلکه شرایطی را فراهم ساخت که نیاز ما به بسیاری از ابزار گران قیمت دیجیتالی از بین رفته و نیاز های مان را تنها در چند ثانیه بر طرف کنید. یکی از دستگاه های هوشمندی که ممکن است ما در طول عمر خود بار ها و بار ها به آن نیاز داشته باشیم اسکنر ها می باشند. دستگاه های اسکن اسناد تمامی دست نویس ها و یا سند ها را به نسخه های دیجیتالی تبدیل کرده و کمک می کنند که آن ها را در قالب تصاویری دریافت کنیم. خوشبختانه کاربران دستگاه های هوشمند اندرویدی هیچ گونه نیازی به خرید اسکنر ها ندارند زیرا اسمارت فون های شان به آن ها کمک می کند که هر آن چیزی که مد نظرشان است را اسکن کرده و به نسخه های دیجتالی تبدیل نمایند. گرچه باید به این موضوع اشاره کنیم که برای تبدیل اندروید به یک اسکنر قوی نیازمند برنامه های خاصی هستیم. برنامه Mobile Scanner – Camera app & Scan to PDF یکی از بهترین گزینه های موجود در این زمینه می باشد. این استارت اپ پس از نصب مجموعه ای از امکانات متنوع را در قالب یک اپلیکیشن در اختیارتان قرار می دهد. امکاناتی که نظیرش را در برنامه های مشابه نخواهید دید و دیوایس تان را به یک اسکنر همه فن حریف تبدیل می کند!

Mobile Scanner – Camera app & Scan to PDF گزینه ای مناسب برای اسکن اسناد

همان گونه که در توضیحات فوق نیز اشاره کردیم برنامه Mobile Scanner – Camera app & Scan to PDF یکی از بهترین گزینه های موجودی است که به کمکش می توانید اسناد و یا هر چیز دیگری را به سادگی هر چه تمام تر اسکن کنید. تنها کافی است پس از نصب دوربین را مقابل برگه های کاغذی گرفته و یک تصویر از آن ها ثبت نمایید. امکانات گوناگون و متنوعی در دل این استارت اپ گنجانده شده است که از بهترین آن ها می توان به اسکن اسناد چند صفحه ای اشاره کرد. تصور کنید که شما یک جزوه درسی متشکل از ده ها صفحه دارید. این سیستم هوشمند به شما عزیزان کمک می کند که تمامی صفحات را اسکن نموده و آن ها را در قالب یک فایل پی دی اف دریافت نمایید.

بهینه سازی هوشمندانه تصاویر

یکی از مهم ترین مسائلی که در هنگام استفاده از برنامه های اسکنر باید به آن توجه داشته باشیم کیفیت دوربین اسمارت فون می باشد. اگر کیفیت گوشی هوشمند شما مناسب نباشد خروجی دریافتی نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست. بر خلاف تمامی برنامه های موجود در مارکت اندروید در نرم افزار Mobile Scanner – Camera app & Scan to PDF شاهد یک سیستم هوشمند هستید. این سیستم هوشمند پس از ثبت تصاویر، آن ها را بررسی کرده و پردازش های مورد نیاز را برای افزایش کیفیت آن ها انجام می دهد. این قابلیت به قدری قوی است که می توانیم بگوییم با ساده ترین گوشی های هوشمند نیز می توانید به اسکن اسناد بپردازید.

ویژگی بی نظیر OCR برای استخراج متون

از دیگر قابلیت هایی که بدون شک هر کسی را به وجود می آورد، ویژگی OCR می باشد. حالت OCR یک تکنولوژی فوق العاده است که به کمک آن قادر خواهید بود تمامی متون اسناد اسکن شده را در قالب فایل های نوشتاری یا همان txt دریافت کرده و آن ها را به صورت جداگانه ای با دوستان خود به اشتراک بگذارید. خوشبختانه باید بگوییم که این ویژگی در برنامه Mobile Scanner – Camera app & Scan to PDF در دسترس بوده و برای استفاده از آن با هیچ گونه محدودیتی رو به رو نیستید. قابلیت OCR موجود در این برنامه از دقت بسیار بالایی برخوردار بوده و خطای آن را می توان کمتر از 1 درصد دانست.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Mobile Scanner – Camera app & Scan to PDF اندروید : اسکن اسناد و یا هر نوع دست نویسی با کیفیت فوق العاده تنها در چند ثانیه سیستم اسکن دسته ای برای اسکن اسنادی که از چندین صفحه تشکیل شده اند حالت فوق العاده پردازش دسته ای برای جلوگیری از اتلاف وقت تشخیص خودکار مرز ها و برش آن ها در تصاویر دسترسی داشتن به مجموعه ای از فیلتر های گوناگون برای انواع حالات اسکن قابلیت بی نظیر OCR برای استخراج متون از اسناد دقت فوق العاده بالای ویژگی OCR با توانایی شناسایی انواع متون دریافت متون استخراج شده در قالب فایل های txt اسکن و ذخیره سازی اسناد در قالب فرمت pdf اسکنر کیو آر کد ها و دسترسی پیدا کردن به تمامی اطلاعات شان تهیه نسخه پشتیبانی از تمامی اسناد اسکن شده پرینت اسناد اسکن شده تنها با یک اشاره افزودن امضای دیجیتال به اسنادی که آن ها را اسکن کرده اید محافظت از اطلاعات شخصی خود به وسیله رمز عبور آپلود اسناد اسکن شده در سرور های ابری

اپلیکیشن Mobile Scanner – Camera app & Scan to PDF با داشتن مجموعه ای از امکانات و قابلیت های منحصر به فرد در زمینه تبدیل اسناد به فایل های اسکن شده توسط توسعه دهنده خود به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 9.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.3 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم این برنامه را بدون هیچ گونه محدودیتی در دسترسی به امکانات از دیتابیس عظیم وب سایت فارسروید دریافت نمایید.

Mobile Scanner - PDF Scanner App, Scan to PDF

تغییرات نسخه 12.11.3 Thanks for staying with us! The new version offers: - Usability improvements - Minor bug fixes

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Mobile Scanner – Camera app & Scan to PDF 2.11.3 – برنام&a»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..