تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Metroid Dread برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

1 / 5 ( 1 امتیاز )

در بازی Metroid Dread می‌توانید با ساموس آران همراه شده و به‌عنوان یک شکارچی جایزه‌ بگیر، سعی کنید که از دنیای بیگانه و مرگ‌باری که در معرض تهدیدات مختلف قرار دارد، قرار کنید. ساموس بررسی‌های زیادی پیرامون حضور دشمنان مرموز در سیاره ZDR انجام داده است و متوجه می‌شود که خودش در یک دام بزرگ گیر افتاده است. در این سیاره ربات‌های کشنده بسیاری به نام E.M.M.I حضور دارند که شکل بدی از حیات را در این سیاره برقرار کرده‌اند و می‌توانند مشکل ساز باشند. شما باید آن‌ها را شکار کرده و هزارتوی مرگی که این هیولای مرموز در سیاره ایجاد کرده‌ است، بدترین ماجراجویی‌های خود را انجام دهید.

Metroid Dread + Yuzu/Ryujinx Emus for PC-FitGirl

بازی-METROID-DREAD

ساموس در این نسخه چابک‌تر و تواناتر از همیشه شده است و می‌بینیم که به عنوان شکارچی فصلی بین کهکشانی، می‌تواند از محیط‌های بسیار خطرناک عبور کرده و همانند ورزش پاکور، با حرکت از بین ساختمان‌ها اجازه ندهد که دشمنانش به همین راحتی او را گرفتار کنند. باید کار را خود محکم جلو برده و اجازه ندهید که سیاره شما را در خود فرو برد. ساموس در ماموریت‌های بی شمار خود، هیچ گاه ترس و حشتی مانند ZDR را تجربه نکرده است و همین روند می‌تواند شکل دهنده یک تجربه جدید برای طرفداران این مجموعه باشد که برای نیتندو منتشر شده است با امولاتور می‌توانید به سراغش بروید.

در بازی باید قدرت بیشتری پیدا کرده و برای کشف اسرار بیشتر، راهی جهانی شوید که نقطه به نقطه آن به دنبال کشتن شما است. توانایی‌های خود را در بازی Metroid Dread بیشتر کرده و در نقشه وسیع آن قدم گذارید. ربات‌ها کم کم قدرت بیشتری پیدا می‌کنند و گاهی اوقات تنها فرار است که می‌تواند جان شما را نجات دهد.

*/ ]]> تصاویر-بازی-METROID-DREAD تصاویر-بازی-METROID-DREAD تصاویر-بازی-METROID-DREAD تصاویر-بازی-METROID-DREAD تصاویر-بازی-METROID-DREAD تصاویر-بازی-METROID-DREAD

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

بر اساس ریلیز رسمی نینتندو سوییچ تحت عنوان Metroid Dread NSW-VENOM فشرده سازی شده است. دو امولاتور Yuzu v2118 و Ryujinx v1.0.7066 در این نسخه لحاظ شده‌اند. فریمور اصلی نینتندو سوییچ Switch Firmware v12.0.3 نیز قرار گرفته است. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۴٫۹گیگابایت به ۲٫۵گیگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۲ الی ۳ دقیقه خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۴٫۸گیگابایت است. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. info

Upon investigating a mysterious transmission on Planet ZDR, Samus faces a mysterious foe that traps her in this dangerous world. The remote planet has been overrun by vicious alien lifeforms and murderous robots called E.M.M.I. Hunt or be hunted as you make your way through a labyrinth of enemies in Samus’ most intense side-scrolling adventure yet.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود

توجه بسیار مهم! این بازی برای کنسول Nintendo Switch منتشرشده و با امولاتورهای Yuzu یا Ryujinx بر روی PC قابل اجراست. قطعا اختلالاتی در عملکرد بازی خواهید داشت.

———————

دانلود بازی Metroid Dread-FitGirl Repack:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

نسخه های قدیمی راهنمای دانلود گزارش خرابی گزارش نسخه جدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Metroid Dread برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..